انم سوقی

در خصوص خدمات شهری با شرکتی در اردیبهشت ماه سال جاری قرارداد بستید که نه پروانه ی صلاحیت دارد و نه ضمانتنامه ای برای بستن قرارداد ارائه داده است و ضمانتنامه بعد از رسانه ای شدن این قضیه اخذ شده و صد البته که اوضاع نظافت شهر گویای خیلی چیزهاست آقای شهردار!

آقای شهردار!تلویزیون شهری مگر تابلوی تبلیغاتی شماست که عکس خود را در آن نمایش می دهید؟!

به گزارش گلستان 24، انم سوقی عضو شورای شهر  اخیر گفته بود تخلفات شهرداری به زودی اظهار نظر و شفاف سازی خواهم نمود اینک خانم سوقی  در وبلاگ شخصی خود خطاب به شهردار بندرترکمن نوشت "چند هفته ی گذشته شهردار بندرترکمن با کمک دوست خبرنگارش(که اینروزها بیشتر از یک کارمند در شهرداری حضور مستمر دارد) ترتیب مصاحبه ی مطبوعاتی داده بودند و شب قبل از آن دوست خبرنگار آقای شهردار برای حضور در مصاحبه با بنده تماس گرفتند. ساعت 11 فردای آن روز در مصاحبه حضور یافتم و در ابتدا سوالاتی از شهردار محترم صورت گرفت و ایشان پاسخ دادند و پس از آن هم سوالاتی از بنده داشتند ولی متاسفانه قسمت صحبت های بنده به دلایل نامعلوم سانسور شد .... علاوه بر صحبت هایم قسمتی از صحبت های شهردار که در خصوص پیگیری بنده در مورد چگونگی تهیه قیر برای آسفالت و پیگیری های همکاران شوراییم در امور چراغانی مسیر اسکله و مواردی که انجام شده سخنی به میان نیامده؟!


مسئله ی چراغانی کردن مسیر اسکله که چندین ماه است با پیگیری شورا مصوب شده و اعتبار دریافت شده چرا در مرحله ی اجرای بولوار که وظیفه ی شماست ماههاست که مسکوت مانده؟

قریب به یک سال است که شورا مصوب کرده تا مطالعات روزگذر انتهای خیابان جمهوری انجام شود در خصوص این مصوبه ی شورا چه کردید؟ صحبت از کمربندی کردید در حالیکه هیچ اقدامی در این مورد نکردید و اگر منظورتان کنارگذر است که حتما به تفاوت این دو آشنا هستید.

در خصوص خدمات شهری با شرکتی در اردیبهشت ماه سال جاری قرارداد بستید که نه پروانه ی صلاحیت دارد و نه ضمانتنامه ای برای بستن قرارداد ارائه داده است و ضمانتنامه بعد از رسانه ای شدن این قضیه اخذ شده و صد البته که اوضاع نظافت شهر گویای خیلی چیزهاست آقای شهردار!

در مورد مسائل مربوط به اسکله دقیقا چه تلاشی کردید بجز شرکت در جلسات روتین که توسط افراد دیگری پیگیری شده؟

 تلویزیون شهری مگر تابلوی تبلیغاتی شماست که عکس خود را در آن نمایش می دهید؟!

طرح ساخت پاساژ در محوطه ی شهرداری برای ایجاد درآمد شهرداری چند هفته است که خاک میخورد و هنوز به کمیته فنی ارسال نشده؟

در قسمتی از سوالات خبرنگاران در خصوص وجود خیابان ها و میادین و عدم توسعه ی شهر فرمودید پیگیر نصب تابلوهای راهنمای مسیر هستیم!!!! چرا این قسمت از صحبت های شما چاپ نشده است؟!

با کدام عدالت تصمیم گرفتید مسئول سابق خدمات شهری را که خواسته ای جز انجام قانونی کارها و ارائه لیست بیمه کارکنان از شرکت مدکور نداشت با آنهمه توانایی و سلامت نفس به عنوان نگهبان موتورخانه به کارگیری نمایید؟ این نظر شما بود یا شرکت طزف قراردادتان که ایشان را تهدید کرده بود؟

در خصوص مسائل فرهنگی و هنری نظر شورای شهر برای واگذاری ساختمان داخل پارک گلستان اولویت با هنرمندان بود که جنابعالی و نماینده محترمتان بارها در این مورد صورتجلسه امضا کردید و قول دادید چرا اجازه دادید تا پاکت مزایده بدون حضور جنابعالی و توسط کارمندانتان بازگشایی شود و با امضایتان این تخلف آن ها را تائید نمودید؟!
بس کم زنی استاد شد بی خانه و بنیاد شد
از نام و ننگ آزاد شد نیک است این بدنام ما...

 

ساحل گمیشان

ارسال نظر

آخرین اخبار