با حضور خدام رضوی و پرچم متبرکه حرم حضرت علی بن موسی الرضا جشن تحت عنوان یاقوت های بهشتی با زیر بانوان گرگانی برگزار شد

همایش یاقوت های بهشتی به مناسبت ولادت حضرت معصومه برگزار شد

به گزارش گلستان 24؛ صبح امروز،همایش یاقوت های بهشتی به مناسبت ولادت حضرت معصومه و روز دختر، به همت کانون جوانان رضوی،شهر گرگان در سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

این جشن که با حضور دختران نوجوان و جوان از قشرهای مختلف اعم از دانش آموز ودانشجو برگزار شد،با مولودی خوانی و مسابقات متنوع هم خوانی و حضور خادمان و حاملان پرچم  بارگاه رضوی ،علی ابن موسی الرضا همراه بود.

در این مراسم  که حجت الاسلام وکیلی،از خادمان بارگاه رضوی حضور داشت ، در سخنان شان به الگو گیری  دختران  جامعه امروز از حضرت معصومه برای نقش افرینی در جامعه، اظهار امیدواری کرد و گفت :دربه دری بین صحن های امام رضا (ع ) برای رسیدن به حرم، از خاطرات زیبایی ست که گاها در سفر مشهد تجربه می کنیم.

وی در پایان دربه دری بین صحن های علی بن موسی الرضا را برای همه آرزو کرد.وعده داد نائب الزیاره همه در حرم شاه خراسان باشد

همچنین حجت الاسلام  مجتبی شیخی( عمو روحانی) به بیان خاطرات پرداخت و گفت:ما چون دین ،داریم  از آموزه های دین برای زندگی مان استفاده می کنیم. اما آنها چون دین ندارند. باید همه چیز را تجربه کنند وبعد انجام دهند.

وی افزود:شاید باورش سخت باشد اما در حال حاضر ،در پاریس تازه به این نتیجه رسیده اند و در سطح شهر سطل هایی به جای دستشویی گذاشته اند.و در کاخ ورسای با آن عظمت وبزرگی که تعدادفواره های آن به 250عدد می رسد، دستشویی وحمام وجود ندارد .

همچنین حسام بنی فاطمه دبیر جشن های مردمی زیر سایه خورشید استان گلستان،ضمن تبریک روز دختر ، اعلام کرد علاقه مندان می توانند ار طریق دفتر کانون رضوی ،نذورات دریافت کنند.

همچنین این مراسم با قرعه کشی  4سفر مشهد و چادر به پایان رسید.


انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار