در استان گلستان کامیون داران مانند روال گذشته در حال فعالیت هستند و مشکلات آنها توسط مسئولین در حال پیگیری است.

مشکلات کامیون داران گلستانی در حال پیگیری است/بیمه ی بیش از 12 هزار راننده حمل ونقل کالا در گلستان/وضعیت کامیون داران به حالت عادی بازگشته است

به گزارش گلستان24؛رانندگان حمل و نقل به‌خصوص کامیونداران افرادی هستند که شاید بتوان گفت،نصف عمر خود را برای امرار و معاش خانواده خود در جاده ها گذرانده اند و شاید در طول چند روز، شرق و غرب شمال و جنوب کشور را طی کنند.

اگر که ما جهت انجام سفر کاری یا تفریحی حدود ۵ الی ۶ ساعت آن هم با ماشین سواری و بدون محدودیت زمانی رانندگی کنیم بسیار خسته خواهیم شد، حال ببینید که راننده های ماشین های سنگین چه سختی هایی را با رانندگی در جاده ها متحمل می شوند، اگر که برای خانواده شان مشکلی پیش بیاید شاید آنها نتوانند به موقع در کنار خانواده خود حضور یابند و شاید به ندرت لذت با خانواده بودن را به چشند.

در گوشه و کنار خبرهایی به گوش می‌رسد که برخی از رانندگان ماشین های سنگین به علت بی توجهی به خواسته هایشان دست به اعتصاب زدند؛کامیون داران و راننده های ماشین های سنگین خواسته‌های داشتند که از سوی مسئولین توجه ی کمی با آنها شده بود به همین دلیل این رانندگان سخت کوش به اجبار مجبور شدند با اعتصاب چند روزه خواسته های خود را به گوش مسئولین برسانند تا با برآورده شدن این نیازها کمی از سختی کار آنها کم شود.

در این بین عده ای که منتظر هستند تا اینگونه رخدادها در کشور ایجاد شود با نفوذ دادن مزدور های خود در بین کامیون داران زحمتکش و جنگ رسانه‌ای که حامیان آنها در خارج کشور ایجاد کردند درصدد این بودند تا مانند گذشته خواسته اصلی  اعتراض کنندگان راه به حاشیه بکشانند.

اما با درایت کامیون داران و توجه بیشتر مسئولین به خواسته های این رانندگان این افراد از اهداف خود که سودی هم به حال کامیونداران نداشت بازماندند‌ و در بعضی مواقع این افرار برای رسیدن به خواسته های خود خسارات زیادی به کامیون داران زحمتکش زده اند.

در استان گلستان نیز رسانه‌های این افراد فعال شدند و با انتشار اخباری تحریک کننده و دروغ قصد داشتند تا راننده های ماشین های سنگین را از خواسته های اصلی شان دور و به نوعی از اعتراض های این رانندگان زحمتکش جهت ایجاد اغتشاش سوء استفاده کنند.

اما رفته رفته می بینیم که اعتصاب رانندگان کامیون در استان و دیگر نقاط کشور پایان یافته و خواسته‌های کاملاً به حق رانندگان کامیون ها و ماشین های سنگین در حال تحقق است ولی تا انجام شدن کلی خواسته‌های کامیونداران زمان بیشتری نیاز است.

یکی  از خواسته های  رانندگان مشکلات بیمه ای آنها بوده است که به همین منظور مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای استان گلستان اعلام کرده پوشش بیمه تکمیلی برای ۱۲ هزار راننده حمل و نقل کالا در استان گلستان به صورت رایگان انجام خواهد شد

مسئولین ذیربط توجه داشته باشند که باید همینطور خواسته‌های قانونی رانندگان ماشین های سنگین تحقق یابد و آنها با نظارت دقیق خود نباید بگذارند تا بی تدبیری و استفاده برخی از افراد باعث ایجاد مشکلات برای این قشر زحمتکش شود.

انتهای پیام/پ


 

ارسال نظر

آخرین اخبار