بدون رنگ و بوی سیاسی؛

پلیس کرمانشاه در جست و جوی اسیدپاش مرموزی است که بعد از مجروح کردن یک کارتن‌خواب فراری شد.

اسید پاشی این بار در کرمانشاه

به گزارش گلستان 24، ساعت 20:35شنبه ساکنان چهارراه بسیج در کرمانشاه صدای مردی را شنیدند که فریاد می‌زد سوختم، سوختم. شهروندان با دیدن این وضعیت بلافاصله با اورژانس تماس گرفتند و با حضور امدادگران در محل مشخص شد که از پشت سر شخصی به این مرد حمله کرده و با پاشیدن اسید به کتف او فراری شده است. این مرد میانسال توسط اورژانس به بیمارستان امام‌خمینی کرمانشاه منتقل شد.

 

سرهنگ حیدری معاونت اجتماعی استان کرمانشاه در این خصوص به همشهری گفت:وقتی موضوع به پلیس اعلام شد تیمی از مأموران تحقیقات خود را در این زمینه شروع کردند و معلوم شد که قربانی اسیدپاشی یک کارتن خواب بوده است. او شخص اسیدپاش را ندیده و شب حادثه درحالی‌که در خیابان راه می‌رفت ناگهان در ناحیه کتف احساس سوزش کرده بود. این در حالی بود که حتی موتور و خودرویی هم در آن حوالی ندیده بود.ماموران پس از این حادثه راهی بیمارستان شدند و او در تحقیقات اظهار کرد که نمی‌داند عامل این اسیدپاشی چه‌کسی است. با وجود این بررسی‌های پلیسی در این زمینه برای کشف حقیقت ادامه دارد.

 

در همین حال فرماندار کرمانشاه با تأکید بر اینکه هیچ انگیزه و قصد سیاسی در پس حادثه اسیدپاشی شنبه شب کرمانشاه وجود نداشته است گفت: این واقعه به‌دنبال خصومت و اختلافات شخصی رخ داده است. فضل‌الله رنجبر اظهار کرد:در این حادثه شخصی 47ساله از ناحیه پشت و کتف چپ به‌وسیله اسید مجروح و توسط اورژانس به بیمارستان امام‌خمینی شهر کرمانشاه منتقل شد. وی گفت: حال عمومی فرد آسیب‌دیده مناسب است و مداوای وی کماکان ادامه دارد.

فرماندار کرمانشاه گفت: این حادثه به هیچ عنوان رنگ و بوی سیاسی ندارد و موضوع توسط پلیس در حال پیگیری است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار