انتقادات تند چراغعلی از شورای گرگان؛

مدیر کل شهری و شورای استانداری گلستان در خاتمه تصریح کرد: به خاطر بی احترامی صورت گرفته ، در جلسات شورای شهر گرگان تا آخر نخواهم آمد.

بخاطر بی احترامی، دیگر به جلسات شورا گرگان نمی روم / انتقاد از رئیس شورا در خصوص غیبتها و تاخیرها

به گزارش گلستان 24، عبدالرضا چراغعلی مدیر کل دفتر شهری و شوراها در نشست با رسانه ها به مساله عدم تشکیل جلسات شورا اشاره کرد و با بیان این که در خصوص غیبت و تاخیر اعضای شورا، گزارشاتی از سوی شهروندان اعلام شده، افزود: این موضوع از طریق قانونی و اداری پیگیری خواهد شد.

وی ادامه داد: اعضای شورا مکلف هستند که مطابق سوگندنامه و تعهدی که در مقابل مردم دارند نسبت به رعایت انضباط اداری و شئونات پایبند باشند.

این مسئول گلستانی با اعلام این مطلب که رئیس شورا مسئول برقراری انضباط اداری و مکاتبات شورای شهر و رعایت این انضباط در بین اعضای شوراست، افزود: انتظار از ریاست شورا این است که در این خصوص دقت نظر بیشتری داشته باشند تا انتظاراتی که از شورای مرکز استان متصور است را برآورده کند.

عدم حضور، غیبت و تاخیر های اعضای شورا در جلسات، باید از سوی رئیس شورا کتبا اعلام شود

چراغعلی تصریح کرد: عدم حضور، غیبت و تاخیر هایی که در جلسات شورا اتفاق می افتد باید از سوی رئیس شورا به صورت مکتوب اعلام شود ولی متاسفانه روالی متداول شده که افراد یا برای حضور تاخیر دارند و یا اینکه اصلا حضور ندارند و بعدها این مساله نادیده گرفته می شود.

وی با تاکید بر این نکته که این قبیل مسائل قابل چشم پوشی نیست، اظهار کرد: انضباط اداری شرط اول توفیق و رسیدن به برنامه مورد نظر برای پیشبرد اهداف قانونی و سیاست هایی است که بر عملکرد شهردار و شهرداری در قانون پیش بینی شده است؛ اگر انضباط اداری رعایت نشود طبیعی است که شورا از راندمان لازم برخوردار نخواهد بود.

وی با بیان این نکته که شورا با درخواست کتبی ما مبنی بر فیلم برداری از صحن علنی مخالفت کرده، افزود: مگر جلسات شورا علنی نیست اعضا از چه نگران هستند که با نصب ویدئو کنفرانس مخالفت کردند.

مدیر کل شهری و شورای استانداری گلستان در خاتمه تصریح کرد: به خاطر بی احترامی که صورت گرفته در جلسات شورای شهر گرگان تا آخر نخواهم آمد./گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار