قابل توجه قدس علوی؛

یکی از بازنشستگان اداره کل شیلات استان گلستان از عدم پرداخت مطالباتش توسط این اداره کل خبر دارد.

انتقاد یک بازنشسته شیلات از به تعویق افتادن مطالباتش

به گزارش گلستان 24، رضا علی نامنی کارمند بازنشسته شیلات استان گلستان در گفتگو با گلستان ما ضمن انتقاد از اداره کل شیلات گلستان گفت : در اسفند ماه سال 92 بازنشست شده و هنوز مطالباتش را از اداره کل شیلات استان دریافت نکرده است.

وی ادامه داد: با توجه به پیگیری های فراوانی که انجام داده ، بخشی از مطالباتش را در چند بخش دریافت کرده و در حال حاضر مبلغی حدود 10 -12 میلیون تومان از این اداره کل طلب دارد.

این کارمند بازنشسته با اشاره به اینکه بارها به مدیرکل شیلات برای داد خواهی و کمک به دریافت مطالباتش مراجعه کرده است، تصریح کرد: اما هر بار با این بهانه که پول ندارند و اعتباری برای این موضوع نیامده که بتوانند مطالباتش را پرداخت کنند ، روبرو شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه این در شرایطی است که افرادی که بعد از وی بازنشست شده اند تمام مطالبات خود را به صورت یکجا دریافت کرده اند، خاطرنشان کرد: برای پیگیری این موضوع حتی به بازرسی هم مراجعه کردم که باز هم موفق نشده ام مطالبات خود را دریافت نمایم.

نامنی در پایان اذعان داشت: حدود 30 سال و 9 ماه در اداره شیلات کار کرده است و این درست نیست که بخواهد برای دریافت مطالبات خود این گونه سرگردان باشد.

انتهای پیام/گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار