میشه با چند مدل مختلف شروع کنم و بنویسم اما تصمیم گرفتم بجای اینکه با دیگران حرف بزنم و مخاطبم بشن با خودت حرف بزنم و مستقیم خود تو رو دقیقا خود تو رو آقای معبر سایبری فندرسک آقا محمد اسماعیلی ، بله خودت رو مخاطب خودم بگیرم باهات حرف بزنم.

حواشی برگزاری جشن عقد دو نیروی ارزشی سایبر در گلستان+تصاویر

به گزارش گلستان 24، چند روز گذشته مدیر وبلاگ " معبر سایبری فندرسک" در یک اقدام ارزشی، زندگی مشترک خود را در جوار گلزار شهدای گمنام تپه نورالشهدای گرگان آغاز کرد و خبر آن بر روی رسانه های مختلف منتشر شد که در قسمت نظرات این خبر با حواشی همراه بود و در این راستا یکی از مخاطبین، مطلبی را ، با عنوان حاشیه ای برحواشی برگزاری جشن عقد دو نیروی ارزشی سایبر ارسال کرد که در ذیل آورده شده است.

میشه با چند مدل مختلف شروع کنم و بنویسم اما تصمیم گرفتم بجای اینکه با دیگران حرف بزنم و مخاطبم بشن با خودت حرف بزنم و مستقیم خود تو رو دقیقا خود تو رو آقای معبر سایبری فندرسک آقا محمد اسماعیلی ، بله خودت رو مخاطب خودم بگیرم باهات حرف بزنم.

 

ببین شاید عمر رفاقت تقویمی ما به یکسال هم نرسه اما عمر همسنگر بودن ما که بیشتر از ایناس که من خبر دارم لا اقل تو دیدگاهامون که باهم مطرح می کنیم میشه اینو فهمید پس :

بسم الله

ببین برادرم اولا هر کی ندونه من که می دونم تو دنبال چی هستی ! آدمی مثل تو که میاد و تو ی شهر مثل خان ببین یک معبر راه میندازه که هرکی بهش سر میزنه با کلی خداقوت و تشویق رد میشه چرا؟

mabar1

 

ببین من که می دونم تو دنبال چی هستی! آخه مرد حسابی از کدوم یکی از کارات بگم من بزار اصلا از همین آخریا بگم که زیادم خودمو تو رو خسته نکنم ، توکه طرح اسکناس می زنی و اونجوری اعتراض خودتو اعلام می کنی با مسایل هسته ای تو چرا؟

 

mabar2

ببین من که می دونم تو دنبال چی هستی ! تویی که طرح میزنی  و تفاوت های یک شاه و یک رهبر رو منتشر می کنی تو چرا؟

mabar3

ببین من که می دونم تو دنبال چی هستی ! تویی که واسه یمن کار گرافیکی آماده می کنی و بعد میزاری تو معبرت  آخه تو چرا؟

mabar4

ببین من که می دونم تو دنبال چی هستی !برادر من مگه همین تو نبودی که نامه رهبر رو به جوانان اروپا توی صفحات آدمایی گذاشته که کمترین بازدید اون صفحات هم با جمع همه صفحات معبر و... قابل مقایسه نیست آخه تو چرا؟

mabar5

ببین من که می دونم تو دنبال چی هستی ! مگه تو خودت به نشانه اعتراض ننوشتی دیگر دلواپس نیستیم آخه پسر جان تو چرا؟

mabar6

ببین من که می دونم تو دنبال چی هستی ! معبر مگه تو نبودی که نتیجه حج رفتن ایرانی ها رو اینفوگراف کردی و گذاشتی تو کارنامه ات ؟عزیز من تو چرا؟

mabar7

ببین من که می دونم تو دنبال چی هستی !و... و خیلی های دیگه هم می دونند تو دنبال چی هستی ! پس ای ولله ، خوشم اومد ،انصافا خوب حرکتی زدی واسه اینکه بفهمونی به اونایی که ارزش ها رو در داشتن یا نداشتن یک کروات خلاصه می کنند ، خوب گلی زدی باریکلا بچه ولایی بایدم اینجوری باشه، المومن ُ کیس مومن باید زرنگ باشه

محمد برادرانه بهت تبریک می گم که سر عقدتم دست از مبارزه ات برنداشتی و اونجوری با اون کراوات با اون سادگی کنار شهدایی که عزیزجانند دینت رو کامل کردی،سفید بخت بشه اون دختر که کنارت سفره زندگی شو پهن کرد. عاقبت بخیر بشین

می دونی دلم امروز خیلی گرفت وقتی دیدم چقدر بعضیا جسورند که اونهمه زیبایی رو دیدن  و به یک کروات که تازه خیلی معمولی بود گیر دادن!مثلا که چی؟

واقعا متاسفم ، یعنی نفهمیدن که تو دنبال چی بودی ازاین کارت؟

http://www.goleramian.ir/images/EZSH1.jpg

خنده دارش اینجا بود که میگن میخای مطرح بشی! شایدم راست گفتن تو پیش شهدا و امام و رهبرت مطرح شدی حتما ، پیش خدا مطرح شدی که اینجوری رفتی و پای سفره عقد نشستی و پیش دوستات

فقط بزار یک کوچولو به اونایی که بعد از این باز انتقاد می کنند هم بگم از حرفای خودمون ، من که می دونم تو دنبال چی هستی !

نیمه پر لیوان این جا بود که... ولش کن محمد بزار ارزش کارت برای اونایی بمونه که فهمیدند و من نگم هدفت چی بود هرکه فهمید گوارای وجودش هرکی هم نفهمید خدا خیرش بده

پ.ن: محض ریا عرض کنم مخصوص تو محمد اسماعیلی ،معبر سایبری فندرسک عزیز، رفتم وضو گرفتم و قربه الی الله اینا رو نوشتم که از یک هم رزمم اگر خدا قبول کنه ازم دفاع کرده باشم.

بازم به خانواده های محترم اسماعیلی و البرزی این پیوند رو تبریک عرض می کنم.

پیوندتان مبارک

محسن شاکری/گل رامیان

ارسال نظر

  • علی
    0

    سلام چ متن جالبی بود جناب شاکری
    موافقم
    خیلی ها چون خودشون هیچی ندارن میخوان بقیه روهم هیچ نگاه کنن
    نیمه خالی لیوان رو می بینند و کوتاه فکر میکنند
    معبری که امروز خار چشم دشمنان شده و از آن سوی آب ها بیننده و مخالف داره امروز می بینیم سر یک مسئله کوچک در یک اقدامی بزرگ و ارزشی چه بلوایی سرش میشه

  • عبدالله
    2

    سلام
    یعنی کراوات زدن ایشان در مراسم عقد نوعی مبارزه است؟یعنی حضور بدون کراوات در مراسم عقد و در کنار شهدای گمنام مبارزه نیست؟؟
    تا آنجا که ما بررسى کرده ‏ایم مراجع مى‏فرمایند کراوات در اصل شعار مسیحیت است و مسلمان باید از هر لباسى و هر چیزى که زىّ کفار و باعث ترویج آن مى‏شود خوددارى نماید. مقام معظم رهبرى مى‏فرمایند: به طور کلى پوشیدن کراوات و دیگر لباس‏هایى که پوشش و لباس غیرمسلمانان محسوب مى‏شوند به طورى که پوشیدن آنها منجر به ترویج فرهنگ منحط غربى شود جایز نیست, (فرقی بین شب عروسی و غیر آن نیست) (ترجمه اجوبه الاستفتاءات مقام معظم رهبری چاپ وزیری ص 503 س 1379)
    ابراهیم هادی فراموش کرد تو کانال کمیل تو اون لحظه های آخر کراواتش را به یادگار بگذارد تا به حزب اللهی های مدرن بگوید داداش من سوتی رو این گونه ماس مالی نکنید.متاسفم برای نویسنده این مطلب که زی حزب اللهی دارد اما حکم رهبرش را نمی داند.

  • عبدالله
    2

    ابراهیم هادی فراموش کرد تو کانال کمیل تو اون لحظه های آخر کراواتش را به یادگار بگذارد تا به حزب اللهی های مدرن بگوید داداش من سوتی رو این گونه ماس مالی نکنید.متاسفم برای نویسنده این مطلب که زی حزب اللهی دارد اما حکم رهبرش را نمی داند.

  • نام اشنا
    2

    سلام اقای شاکری بزرگوار خودمون رو مبرا نکنیم از اشتباهاتی که انجام دادیم.این کار اقای اسماعلی طبق فتوای رهبری جایز نیست پس من وشمایی گه ادعای ولایی بودن مون میشود نباید خلاف صحبت های حضرت اقا عمل کنیم. پس شما هم اشتباه کردید دلسوزانه حمایت کردید باهرنیتی داشتید.ومن الله توفیق

  • ناشناس
    0

    به نظرم برخی از افراد به خاطر منافع خودشان و برخی از اموارد دیگه اینجوری موضع گرفتن
    البته اینها ادمهایی هستند که فقط نیمه خالی لیوان رو می ببنند

  • مریم
    0

    خیلی جالب هست یک نفر با چند اسم نظر گذاشته و مدام نوشته سوتی سوتی.
    احمقانه است که فکر کنیم کراوات زدن آقای اسماعیلی سوتی بوده.
    ایشون بخاطر جایگاهی که دارند و بخاطر فعالیتی که دارند امکان ندارد کاری کنند که خودشان را تخریب کنند.
    کار ایشان بی شک یک کار ارزشی و جنگ نرمی بود. ایشان به ما فهماندن شهدا مخصوص حزب الهی ها نیستند و هرکسی و هر قشری می تواند شهدا را دوست داشته باشد.
    اما همین افرادیکه به آقای اسماعیلی توهین می کنندبه اسم حزب الهی باعث ایجاد فاصله بین حزب الهی ها و سایر افراد جامعه شده اند

    • محمد
      1

      خانم دقت کن کسی که از کلمه سوتی دو بار در نظرات استفاده کرده ی اسم داره "عبدالله" پس ی نفره که ادامه نظرشو تو ی پیام دیگ گذاشته!
      این متن حاشیه رو احتمالاً خود آقا داماد ننوشتن؟!

  • یه کاربر
    0

    سلام آقای شاکری یک سوال از شخص شما چرا مدام در متن تان خطاب به آقای اسماعیلی نوشتید من که میدونم دنبال چی هستی؟؟؟ اگر میدانید و از ظاهر متن هم ما فهمیدیم که دنبال رضایت خدا هستند. پس دلیل این همه گفتن و داد و بیداد چیست؟ شاید این باشد که ما متوجه شویم که ایشان خیلی مخلصند
    شهید خراری:اگر برای خدا کار میکنید احتیاج ندارید به من یا دیگری گزارش دهید. گزارش را نگه دارید برای قیامت. اگر کار برای خداست گفتنش برای چه؟

آخرین اخبار