محمد اسماعیلی و خانم البرزی، فعالین فرهنگی و ارزشی استان، پیوند آسمانی خود را در تپه نورالشهدای گرگان در جوار شهدای گمنام آغاز کردند.

پیوند آسمانی زوج ارزشی استان گلستان در تپه نورالشهدای گرگان

به گزارش گلستان 24، آقای محمد اسماعیلی نویسنده وبلاگ معبرسایبری فندرسک و دبیر کانون جوانان منطقه فندرسک ، با سرکار خانم البرزی، خبرنگار خبرگزاری دانشجوی استان گلستان ، در حرکتی ارزشی پیوند آسمانی و آغاز زندگی مشترک خود را در جوار گلزار شهدای گمنام تپه نورالشهدای گرگان آغاز کردند.

این زوج جوان که دارای سابقه درخشان در عرصه فضای مجازی و خبرنگاری هستند و به عنوان چهره های ارزشی استان گلستان شناخته می شوند ، با متبرک کردن پیوند آسمانی خود به عطر شهدای دفاع مقدس نشان دادند که دین و فرهنگ و تأسی از شهدا همیشه و همه جا سرلوحه زندگی شان می باشد.

این مراسم زیبا مورد توجه و تحسین دیگر افراد و خانواده های حاضر در تپه نورالشهدا قرار گرفت . برای این زوج ارزشی استان گلستان آرزوی موفقیت روز افزون در زیر سایه شهدا داریم.

 

محمد اسماعیلی

 

 

محمد اسماعیلی

محمد اسماعیلی

 

محمد اسماعیلی

 

محمد اسماعیلی

 

 

 

ارسال نظر

  • ناشناس
    2

    پیوندتان مبارک. انشاالله در پناه خدا محفوظ باشید

  • ناشناس
    2

    ان شا ا... خداوند به زندگیشون برکت بده

  • گلستانی
    3

    واقعا کاری عالی از لحاظ فرهنگی انجام دادند

  • افلاک
    0

    باسلام ،مطلب شما عالی بود به وبلاگ من هم بایید و نظر بگذارید.

  • یوسف
    5

    زوج ارزشی کروات هم دارند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • عاشق
    2

    خدا قبول کنه فقط اینقدر ارزشی کردن این حرکت حداقل باید یه خورده واقعیت داشته باشه. کروات هم حرکت ارزشی شده.ببخشید حواسم نیود چون فعال فرهنگی هستن ارزشی شده حرکتشون.فکر نکنم.چون کار مطبوعاتی با فعالیت فرهنگی اسلامی و مذهبی در این روزگار با حال جمع نمیشه.حتما شهدا کار فرهنگی می کنن.اگر قراره یک حرکت را معرفی و تریج کنین اول شرایط را بررسی کنید بعد تو بوق کنین.خدایا منو بکش اینا خوبن

  • سید مصطفی صادقی
    0

    با سلام خدمت آقا محمد اسماعیلی عزیز و بزرگوار ...داداش بهت تبریک میگم انشاالله خوشبخت بشین ...همه محمد اسماعیلی رو میشناسن و همه میدونن که آدم مخلصی هست ...من یه هفته با آقا محمد بودم و طی این مدت کوچیکترین حرکت بدی از این پسر ندیدم و از شخصیت والایی که داره خبر دارم ...خیلی خوشحالم از اینکه با یه همچین آدم بزرگی آشنا شدم هر چند که ما رو تحویل نمیگیره [عینک][عینک] داداش به حرف آدم های کوچیک که فکر کوچیکی دارن گوش نده چون هدفشون تخریب کردن افرادی امثال تو هست ...بازم بهتون تبریک میگم و امیدوارم سالهای سال زندگی خوب و خوشی در کنار همدیگه داشته باشین....یا حق

  • فرشته
    0

    میگم چرا جدیدنا هی مصاحبه با خبرگزاری دانشجو میکرد نگو پارتی داشته....

آخرین اخبار