حبیب الله صادقی در جمع خبرنگاران استان:

فرمانده سپاه نینوا، صبح امروز در حضور مسعود بصیری و جمعی از خبرنگاران استان، پیروزی در حماسه هشت سال دفاع مقدس را مرهون بسیج دانست و گفت ارتش و سپاه به تنهایی نمی توانستند در این دفاع پیروز شوند.

پیروزی در هشت سال دفاع مقدس را مدیون نیروهای مردمی و بسیج هستیم

به گزارش گلستان 24، صبح امروز سرهنگ حبیب الله صادقی، فرمانده سپاه نینوای استان گلستان، با حضور در نخستین دوره آموزش خبر نگاری استان، در جمعی از خبرنگاران حوزه بسیج و رسانه گلستان ، با اشاره به نقش پر رنگ بسیج در جامعه گفت: همانطور که خداوند متعال نیز در قران کریم فرموده است، به محض آن که با هم متحد شویم، دشمن از ما خواهد ترسید. وی گفت بسیج و اتحاد در همه عرصه ها باعث ترس دشمنان می شود.

فرمانده سپاه نینوا همچنین نقش سپاه را در ایجاد بسیج بسیار پر رنگ دانست و یاد آور شد که ارتش و سپاه به تنهایی هرگز نمی توانست درهشت سال دفاع مقدس به دشمنان پیروز شود و این پیروزی مرهون حضور همگانی مردم در جبهه های حق علیه باطل است.

ssss

سرهنگ صادقی در حالی که مسعود بصیری، رئیس سازمان بسیج رسانه کشور هم در این جمع حضور داشت، با نگاهی نقد امیز به جبهه رسانه در بسیج افزود حضور فعلی بسیج در رسانه کم رنگ است و تلاش خبر نگاران را در رونق گرفتن این موضوع موثر دانست.

این دوره آموزش خبر نگاری، برای نخستین بار، از دیروز در دانشگاه امام حسین(ع) شهرستان گرگان برگزار شده است.

ارسال نظر

  • خانه مداحان
    0

    خانه مداحان-مرکزدانلودمداحی
    www.khaneh-madahan.blogfa.com

آخرین اخبار