در پی اظهارات قومیتی، معاون امنیتی سیاسی استانداری صورت گرفت؛

اقای چراغعلی پست های اشغال کرده قبلی خود در شهرداری گرگان و استانداری را بنگرد چرا در آن زمان برای این مهم کاری نکرده است.

احمد ملاشاهی:آقای چراغعلی سند آمایشی گلستان، کشاورزی و گردشگری است/ چرا هیچ وقت درباره مهاجرت از گلستان صحبت نمی کنید

به گزارش گلستان24؛ احمد ملاشاهی یکی از فعالان رسانه ای استان گلستان در واکنش به اظهارات  قومیتی معاون امنیتی و سیاسی استانداری گلستان طی یادداشتی،نوشت:معاون استاندار گلستان هر از چندگاهی علت مشکلات استان را موضوع مهاجرت به استان عنوان می کند و این بار گفته؛ زیرساخت های گلستان ظرفیت پذیرش مهاجران بیشتر را ندارد.

 سند آمایشی گلستان، کشاورزی و گردشگری است و اینکه معاون استاندار از آن بی خبر است عجیب است. نیامدن گردشگر و نبودن مهاجرت در کجای دنیا موجب تقویت زیرساخت ها شده که الان معاون استاندار گلستان انتظار دارد توقفی باید صورت گیرد که زیرساخت ها تقویت شود‌.

این زیرساخت ها را چه کسی باید فراهم کند؟ اقای چراغعلی پست های اشغال کرده قبلی خود در شهرداری گرگان و استانداری را بنگرد چرا در آن زمان برای این مهم کاری نکرده است.

معاون استاندار چرا هیچ وقت درباره مهاجرت از گلستان صحبت نمی کند آیا منابع آماری ایشان فقط مهاجرت به گلستان را خبر می دهند، کیست که نداند چه  نخبگانی از گلستان به تهران و حتی خارج کشور مهاجرت کردند، چرا نور چراغ ایشان بر آمار این بخش نمی تابد و مخفی می ماند،اگر شایسته سالاری در استان بود آیا شاهد فرار نخبگان گلستانی بودیم؟

 هدف معاون سیاسی استاندار از طرح این مسائل در آستانه انتخابات مجلس چیست؟ اگر ایشان به عنوان معاون سیاسی از این رویکرد بی خبرند بداند که این اظهارات سبب می شود ملاک انتخاب، دوباره همان گرایش های قومی و مهاجرتی شود که با شایسته سالاری درتضاد است،با این قوم بازی و جوسازی ها قرار است دوباره چه بلایی سر گلستان بیاید.

 در پایان افسوس باید خورد که استدلال معاون سیاسی یک استاندار درباره هموطنانش اینگونه است با این ادبیات پس یک مرزنشین ما هم حق دارد که بگوید؛ چرا من باید هزینه امنیتی بقیه ملت را بدهم چرا باید سپربلای کسی  باشم که داخل کشور به خوشگذرانی، سگ بازی و تفریحات سالم و غیرسالم مشغول است و چنین تصوری درباره یک مرزنشین دارد. چرا ما باید تاوان امنیت این آقایان را بدهیم.

الفبای کار معاونت سیاسی ایجاد تعلق ملی است نه انشقاق اجتماعی و ملی. برای جبران کم کاری ها عذرخواهی و کارجهادی لازم است نه ادبیات مهاجرتی ترامپ

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار