استاندار گلستان گفت: نقش شهرداری‌ها در سال‌های گذشته نسبت به شناساندن استان و ایجاد منابع درآمدی از اقتصاد در گردشگری بالا رفته است و شهرداری گرگان هم در سنوات اخیر توانسته اقدامات مفید و ارزنده‌ای را انجام دهد.

اقدامات ارزنده شهرداری گرگان در ایجاد منابع درآمدی از گردشگری

به گزارش گلستان 24 ؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، سید مناف هاشمی در حاشیه افتتاح نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران و در غرفه شهرداری گرگان، اظهار کرد: گلستان به‌خوبی می تواند ظرفیت‌های گردشگری را اقتصادی کند.

وی با اشاره به توانمندی‌های گردشگری استان، تصریح کرد: یکی از ابعاد اصلی گردشگری و صنایع وابسته موضوع اقتصادی آن است و گلستان هم در این خصوص ظرفیت‌های زیادی دارد.

هاشمی خاطرنشان کرد: در سنوات گذشته استان گلستان با تلاش‌های مدیران از معبر گردشگری به مقصد گردشگری تبدیل شده و نتایج آن در تعداد بازدید مسافران داخلی و خارجی از استان مشخص است.

استاندار گلستان تاکید کرد: این نمایشگاه فرصت خوبی برای نشان دادن جاذبه‌های گلستان و از جمله گرگان است و ما باید فرهنگ بهره بردن از اقتصاد در گردشگری را محقق کنیم.

*‌ حوزه گردشگری با کمتر از 100 میلیون تومان می‌شود شغل ایجاد کرد

هاشمی گفت: در دولت تدبیر و امید اتفاقات خوبی در زمینه شناساندن استان اتفاق افتاد و جهش خوبی در بازدیدها اتفاق افتاد.

وی با اشاره توانمندی‌های حوزه گردشگری در ایجاد اشتغال، افزود: برخلاف صنعت و کشاورزی ایجاد اشتغال در زمینه گردشگری با هزینه کم ممکن است و با کمتر از 100 میلیون تومان هم می‌توان شغل ایجاد کرد.

استاندار گلستان یادآور شد: نقش شهرداری‌ها در سال‌های گذشته نسبت به شناساندن استان و ایجاد منابع درآمدی در این زمینه بالا رفته است و شهرداری گرگان هم در سنوات اخیر توانسته اقدامات مفید و ارزنده‌ای را انجام دهد.

لازم به ذکر است در این بازدید دکتر مونسان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیز در غرفه‌های استان گلستان حضور یافت.

گفتنی است دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران از امروز ۲۳ بهمن در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی بخش ۳۸B آغاز شد و تا 26 بهمن طی ساعات ۹ الی ۱۷ آماده پذیرایی از بازدیدکنندگان است.

انتهای بیام/فارس

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار