اعلام هواشناسی اشتباه از آب در آمد

جشنواره توت فرنگی در حالی برگزار شد که بسیاری از مردم به دلیل بارندگی و ترافیک و وضعیت گل آلود جاده از رسیدن به محل جشنواره ناکام بازماندند.

حاشیه های برگزاری جشنواره توت فرنگی در شفیع آباد+تصاویر

به گزارش گلستان 24، هر ساله جشنواره توت فرنگی در روستای شفیع آباد فندرسک شهرستان رامیان با حضور مسئولین استانی و شهرستانی و مردم سراسر کشور برگزار می شود.

امسال نیز همچون سالهای گذشته از مدتها قبل از زمان برگزاری این جشنواره، تدارکات و تمهیدات لازم انجام شده بود و قرار بر این بود در روز پنجشنبه 17 اردیبهشت ساعت 17 عصر با حضور استاندار جشنواره توت فرنگی در روستای شفیع آباد فندرسک شهرستان رامیانبرگزار شود.

به دلیل بارندگی و جاده گل آلود و باریک و ترافیک سنگیم بسیاری از خودروها از رفتن به جشنواره منصرف می شدند و مسیر رفته را برشتند و حتی به کسانیکه در حال رفتن بودند پیشنهاد می کردند که نروند.

در این بین مسافرانی از شهرها و استانهای مختلف آمده بودند که به خبرنگار ما می گفتند: با دعوتنامه به اینجشنواره آمده ایم ولی اکنون ناکام برمیگردیم.

در تماس تلفنی خبرنگار ما با "علی بیانی"بخشدار فندرسک جویا شدیم که مراسم با حضور مدیر کل امور روستایی و تعدادی از مسئولین شهرستانی برگزار شده است و استاندار به دلیل ترافیک نتوانسته در جشنواره حضور پیدا کند.

وی در پاسخ به این سوال خبرنگار ما که آیا وضعیت هوا را از هواشناسی جویا شده بودند، اظهار کرد: اداره هواشناسی اعلام کرده بود که هوا آفتابی و حتی احتمال آتش سوزی در جنگل ها وجود دارد.

در بین راه افرادی که موفق به حضور در جشنواره نشده بودند واکثرا از شهرها و استانهای دیگر بودند بین مسیر راه در زمین های توت فرنگی توقف کرده و از توت فرنگی های زمین چیده و تناول می کردند تا لااقل ناکام مسیر طی کرده را نروند.

عده ای هم که به مکان جشنواره رسیده بودند با شروع بارش باران در حالیکه کاملا خیس و گل و لایی شده بودند در حال برگشت بودند و عده ای هم پلاستیکهایی در دست داشتند که از جشنواره خریداری کرده اند.( شربت و مربای توت فرنگی)

عده ای از مسئولین شهرستانی هم همانند دیگر افراد از مسیر نیمه رفته برمی گشتند.

خبرنگار گل رامیان نیز از جمله افرادی بود که به دلایل مذکور به جشنواره نرسید.   

jashntot1

jashntot2

jashntot3

jashntot4

jashntot5

jashntot6

jashntot7

jashntot8

jashntot9

jashntot10

jashntot11

jashntot12

jashntot13

jashntot14

jashntot15

jashntot16

jashntot17

jashntot18

ارسال نظر

آخرین اخبار