جنان حرب، زنی فلسطینی که دارای شهروندی بریتانیا است، یکی از رازهای خانواده پادشاه متوفی عربستان سعودی را پس از ۴٧ آشکار کرد.

افشای رابطه پنهانی ملک فهد با یک زن انگلیسی +عکس

به گزارش گلستان 24، خانم جنان حرب که شهروند بریتانیا است می‌گوید، که در سال ١٩۶٨ زمانی که ١٩ سال سن داشته و ملک فهد بن عبدالعزیز در آن زمان، وزیر کشور عربستان سعودی بود، در کاخ شرقیه، در غرب لندن طی مراسمی به عقد وی درآمده است.

جنان حرب در یک مصاحبه‌ای یکی از رازهای خانواده پادشاه متوفی عربستان سعودی را آشکار کرد و گفت: ما در بریتانیا هم‌دیگر را شناختیم و عاشق هم شدیم، پس از آن نیز ملک فهد از من خواست که به عقد وی دربیایم، اما وی گفت که این عقد باید مخفیانه باشد و نباید کسی از آن مطلع شود، من هم موافقت کردم و ما به عقد هم‌دیگر درآمدیم.

این همسر پادشاه متوفی عربستان گفت که مهریه‌اش ١٢ میلیون لیره استرلینگ بوده که معادل ١۶ میلیون یورو است، و تاکنون آن را دریافت نکرده است.

وی همچنین گفته است که با مراجعه به یکی از دادگاه‌های بریتانیا، خواستار دریافت این مبلغ از خانواده پادشاه عربستان شده است.

جنان همچنین گفته است در سال ٢٠٠٣ و دو سال قبل از فوت ملک فهد، در هتل دورچسر در لندن، با ملک عبدالعزیز ملاقات کرده و وی قول داده بود که مبلغ ١٢ میلیون یورو به وی پرداخت کند، اما تا کنون هیچ مبلغی از خانواده پادشاه متوفی عربستان دریافت نکرده است.

 
افشای رابطه پنهانی ملک فهد با یک زن انگلیسی +عکس
 

انتهای پیام

ارسال نظر

آخرین اخبار