حاشیه ها شورای شهر گرگان

جلسه صحن علنی شورای شهر گرگان امشب دوم خرداد ماه سال 94 به جنجال کشیده شد.

جنجال در صحن علنی شورای شهر گرگان

به گزارش گلستان 24، ماجرا از آنجا آغاز شد که طرح سوال از حسین صادقلو شهردار گرگان مجددا در دستور کار مخالفین وی قرار گرفت .

این طرح سوال امشب به صحن علنی آورده شد که البته با واکنش شدید ناصر گرزین عضو شورای شهر گرگان مواجه شد.

ناصر گرزین مدعی بود که این طرح سوال قدیمی و متعلق به چند ماه پیش است و دو نفر از اعضای شورا که آن موقع آن را امضا کرده بودند در حال حاضر این طرح سوال جدید را امضا نکرده اند .

این تبادل نظرها بین گرزین و قدس مفیدی برای دقایقی صحن علنی را به تشنج کشید .

در ادامه مهندس محمد ابراهیم جرجانی رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر گرگان نیز به دلیل اینکه بدون هماهنگی با وی این طرح سوال به صحن علنی آورده شده بود آزرده خاطر شده و با حالت ناراحتی صحن علنی را ترک کرد .

گویا صفرعلی پایین محلی عضو دیگر شورا هم از اینکه پای طرح سوال جدید از شهردار گرگان امضا وی دیده می شود اظهار بی اطلاعی کرده و از این امر ناراحت شده است .

حدود دی و بهمن ماه سال گذشته بود که طرح سوال از شهردار گرگان جدی شده و حدود 20 سوال هم طرح شده بود . 

در این راستا برخی از اعضا معتقد بودند که شهردار باید جوابگوی سوالات اعضای شورای شهر گرگان باشد چرا که این حق شوراست که از شهردار در مورد مسائل شهری پاسخ بخواهد .

به هر حال باید منتظر ماند و دید که این حاشیه ها شورای دوره چهارم را به چه سمتی خواهد برد البته شهردار گرگان چون منتخب شوراست باید به سوالات اعضای شورای شهر که نمایندگان مردم در پارلمان محلی هستند ، پاسخ مناسب را بدهد.

گفتنی است اعضای شورای شهر گرگان دو هفته پیش به دیدار آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان رفته و با وی در مورد مسائل مختلف شهری از جمله شهردار گرگان مطالبی را بیان نمودند که در آن جلسه ایت الله نورمفیدی همگان را به وحدت رویه و تعامل دعوت کرد.

انتهای پیام /گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار