معاون توسعه مدیریت وپشتیبانی وزارت آموزش وپرورش از تعیین تکلیف بیمه تکمیلی فرهنگیان تا پایان هفته جاری خبر داد و گفت: تاکنون مواد امتحانی آزمون استخدامی آموزش و پرورش، زمان برگزاری و شرایط آزمون را اعلام نکرده‌ایم.

اعلام جزئیات آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش قبل از شهریور

به گزارش گلستان 24 به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، سید محمد بطحایی معاون توسعه مدیریت وپشتیبانی وزارت آموزش وپرورش از تعیین تکلیف بیمه تکمیلی فرهنگیان تا پایان هفته جاری خبر داد و گفت: تاکنون مواد امتحانی آزمون استخدامی آموزش و پرورش، زمان برگزاری و شرایط آزمون را اعلام نکرده‌ایم.

بطحایی درخصوص بیمه تکمیلی فرهنگیان اظهار داشت: نظرسنجی صورت گرفته از چهار بسته حمایتی بیانگر این است که اکثریت، بسته‌های دوم و سوم پیشنهادی را انتخاب کرده‌اند و تلاش می‌کنیم تا پایان هفته وضعیت بیمه تکمیلی فرهنگیان را نهایی کنیم.

وی در خصوص آزمون استخدامی آموزش وپرورش گفت: تاکنون مواد امتحانی آزمون، زمان برگزاری و شرایط آزمون را اعلام نکرده‌ایم، به اطلاع علاقه‌مندان ورود به آموزش و پرورش می‌رسانم تا قبل از شهریور ماه، فرآیند این آزمون استخدامی را از طریق پایگاه اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش اعلام خواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار