استاندار گلستان آگاه باشد

در حالی که این روز ها زمان برداشت محصول گندم از گندم زارهای استان گلستان است، رئیس اداره غله گنبد کاووس بر روی یک تکه کاغذ برای کشاورزان اطلاع رسانی کرده است.

شاهکار اطلاع رسانی رئیس اداره غله گنبد بر روی یک تکه کاغذ

به گزارش گلستان 24، چند روزی از زمان برداشت گندم از گندم زارهای استان گلستان می گذرد و مسئولان مربوطه هر یک به نوبه خود سعی در تسهیل امر برای برداشت این محصول توسط کشاورزان می نمایند.

دکتر حسن صادقلو استاندار گلستان هم در بازدیداخیر خود از مراکز جمعه آوری گندم اظهار کرد: گندم یکی از برندهای شاخص استان گلستان است و در این راستا توجه به سرعت جمع آوری و ذخیره سازی آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

اما در این میان ظاهرا سیروس آبادی رئیس اداره غله گنبدکاووسفارغ از تمام دغدغه های کشاورزان و مسئولان برای این کالای اساسی کشور که سال گذشته رتبه نخست واردات کالاهای اساسی کشور را به خود اختصاص داده است به شیوه ای منحصر به فرد برای کشاورزان اطلاع رسانی می کند.

minooqq 1

شیوه اطلاع رسانی وی نوشتن با خودکار بر روی یک تکه کاغذ به ابعادی نزدیک به A5 (آ 5) می باشد که همان کاغذ را هم در محوطه داخلی سیلوی گنبد نصب کرده اند!!

ظاهرا کشاورزان این منطقه قبل از برداشت گندم باید با چشمانی مسلح در محوطه این مرکز برداشت به دنبال پیام های این رئیس خوش فکر باشند.

با توجه به خستگی و استرس های فراوان زمان برداشت کشاورزان و تمام مشکلاتی که از ابتدای زمان کاشت با آن ها روبرو بوده اند این چنین برخوردهایی در آخرین مرحله از مراحل برداشت محصول شایسته کشاورزان نمی باشد.

شایان ذکر است؛ استان گلستان از قطب های تولید گندم در کشور می باشد.

minooqq 1

 

ارسال نظر

آخرین اخبار