رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان گلستان گفت: با توجه به نزدیک شدن ایام تعطیلات عید نوروز همیاران کوچک پلیس استان گلستان کار خود را آغاز کردند.

همیاران پلیس گلستان فعالیت خود را آغاز کردند

به گزارش گلستان 24، سرهنگ محمد طبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان با اشاره به اجرای طرح همیار پلیس در استان گلستان اظهار داشت: هدف از این طرح، آموزش دانش‌آموزان به عنوان یک شهروند قانون‌مدار است تا در همه رفتارهای ترافیکی به عنوان همیار پلیس به ما کمک کنند.

وی افزود: هم‌اکنون ۳۵ هزار و ۴۳۰ دانش‌آموز در مقطع ابتدایی، ۵ هزار و ۸۸۰ دانش آموز در مقطع راهنمایی و ۶ هزار و ۱۴۰ دانش آموز در مقطع دبیرستان همیار پلیس هستند و با ما همکاری می‌کنند.

رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان گلستان تصریح کرد: این برنامه‌های آموزشی با هدف فرهنگ‌سازی و برانگیختن حساسیت کودکان و نونهالان در مورد مسائل مربوط به قوانین راهنمایی و رانندگی و لزوم رعایت آنها از سوی والدین آنان اجرا می‌شود.

طبیبی افزود: پیشگیری از وقوع جرایم و جلوگیری از فرو افتادن افراد در ورطه جرم و گناه یکی از آمال و آرمان‌های همه جوامع بشری است و رشد روزافزون و پیچیدگی‌های خاص جرایم و پائین‌آمدن سن ارتکاب جرم از عواملی است که بر اهمیت و ضرورت توجه بیشتر به پیشگیری انتظامی می‌افزاید.

انتهای پیام/کلاس بیست

ارسال نظر

آخرین اخبار