مستثنیات اراضی ملی موضوعی است که قوانین خاص خودش را دارد اما متاسفانه در گلستان شاهد این هستیم که برخی از اراضی ملی با هدف سودرسانی به عده ای خاص و با زد و بندهایی شامل مستثنیات می شود.

رد پای صفوی فرماندار سابق گرگان در تخلفات اداره منابع طبیعی گرگان/زوج نیکویی و صفوی در پیشبرد  تخلفات

به گزارش گلستان 24، مستثنیات اراضی ملی موضوعی است که قوانین خاص خودش را دارد اما متاسفانه در گلستان شاهد این هستیم که برخی از اراضی ملی با هدف سودرسانی به عده ای خاص و با زد و بندهایی شامل مستثنیات می شود.

یکی از موارد مستثنیات مربوط به زمینی در گرگان و در انتهای خیابان صیاد 23  به نام فردی  به نام  «ع. ب» بوده که  شامل مستثنیات شده و در حال ساخت است.

نکته قابل تامل در مورد این زمین این است که صفوی فرماندار سابق گرگان شریک اقتصادی و دوست صاحب این زمین بوده و جزو مالکین این پروژه محسوب می شود.

بررسی ها نشان می‌دهد نیکویی رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گرگان در زمان صفوی و با حمایت های او به این سمت انتخاب شده و شرط حمایت صفوی از او خارج کردن این زمین از اراضی ملی بوده که نیکویی به خوبی از پس آن بر آمده است.

حال این زمین که در حاشیه رودخانه قرار دارد مجوز ساخت گرفته و به طبع آن دیگر زمین های اطراف آن هم مجوز گرفته و در حال ساخت و ساز هستند.

تخلفات نیکویی رئیس منابع طبیعی گرگان در ابعاد مختلف روز به روز بیشتر در حال آشکار شدن است و انتظار می رود مدیران ارشد منابع طبیعی هر چه سریعتر فکری برای این حجم از تخلفات داشته باشند  اما اینکه پای صفوی فرماندار پیشین گرگان که همواره خود را مدیری پاکدست و مبرا از تخلفات می دانست به این ماجرا باز شده موجب وارد آمدن خدشه به اعتماد عمومی مردم گرگان به مسئولان دولتی می شود،اعتمادی که جبرانش به راحتی امکان پذیر نخواهد بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار