مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: امسال هزاران برنامه با رعایت پرتوکل های بهداشتی در فضای مجازی و فضای حقیقی با حداقل جمعیت با حفظ فاصله اجتماعی برگزار شد.

بیش از ۱۰۰۰ برنامه به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در گلستان برگزار شد

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: امسال هزاران برنامه با رعایت پرتوکل های بهداشتی در فضای مجازی و فضای حقیقی با حداقل جمعیت با حفظ فاصله اجتماعی برگزار شد.

حجت الاسلام نورالله ولی نژاد، مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در گفتگو با پایگاه خبری و تحلیلی گلستان ۲۴ اظهار کرد: فاطمه همه هستی پیامبر و جهان اسلام بود.

وی حضرت فاطمه زهرا (س) را یک بانوی منحصر به فرد دانست و افزود:  در خصوص حضرت فاطمه زهرا (س) هم از سوی پیامبر و هم از سوی سایر شخصیت ها به مردم سفارش شد چراکه این بانو محور همه هستی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با بیان اینکه در طول تاریخ تعداد زن های خوب زیاد است اما حضرت فاطمه زهرا (س) به مانند خود تنها یکی بود، گفت: سفارش شد هرکسی که فاطمه را دوست داشته باشد پیامبر او را دوست می دارد اما بازهم مردم مدینه فراموش کردند که فاطمه دلخور شده و با دلشکستگی از این دنیا خداحافظی کرد. امروز عظمت فاطمه قطعا برای محبینش روشن است و اگر شناخت پیدا شود او محور هستی است.

وی ادامه داد: همه ساله با فرا رسیدن شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) برنامه های عزاداری در قالب دسته روی و اطعام دهی در دستور کار داشتیم اما امسال به دلیل وجود ویروس کرونا بسیاری از برنامه ها حذف شدند.

ولی نژاد با بیان اینکه در برگزاری برنامه های فرهنگی و مذهبی تبعیت از بزرگان خصوصا رهبر معظم انقلاب می کنیم، اظهار کرد: امسال رهبر انقلاب به تنهایی پای روزه و منبر نشست و نشان داد اجرای دستورالعمل  ستاد کرونا برای جامعه لازم و ضروری است.

وی افرود: امسال هزاران برنامه با رعایت پرتوکل های بهداشتی در فضای مجازی و فضای حقیقی با حداقل جمعیت با حفظ فاصله اجتماعی برگزار شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان اجرای نذر خون،طبخ غذا و توزیع آن در بین نیازمندان، برگزاری مسابقات در فضای مجازی از جمله برنامه های امسال شهادت فاطمه زهرا (س) دانست و گفت: برگزاری این گونه برنامه ها نشان هوشیاری مردم در شرایط سخت است که چه طور می توانند ورود پیدا کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار