سامانه آنلاین نظارت بر پروژه های روستایی با هدف مدیریت بهتر طرح های روستایی فعالیت خود را آغاز کرد.

سامانه آنلاین نظارت بر پروژه های روستایی گلستان به صورت رسمی فعالیت خود رو آغاز کرد

سامانه آنلاین نظارت بر پروژه های روستایی با هدف مدیریت بهتر طرح های روستایی فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش گلستان ۲۴، غراوی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان گفت: قابلیت نظارت و رصد گام به گام و تحلیل پروژه ها یکی از قابلیت های خوب این سامانه محسوب می شود.  وی افزود: مدیران می توانند طرح های اولویت دار را تشخیص داده و منابع را به سوی این طرح های اولویت دار سوق دهند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان گفت: شبکه نظارت روستایی در استان گلستان با ۴۴ نیروی انسانی شامل ۱ مدیر مسئول، ۲ ناظر مسئول، ۱۴ ناظر شهرستانی و ۲۷ ناظر منطقه ای فعال است.

وی ادامه داد: در سامانه آنلاین نظارت بر پروژه های روستایی اطلاعات مربوط به پروژه های روستایی تمامی دستگاه های اجرایی به صورت یکپارچه جمع آوری می شود و مدیریت در هزینه کردن اعتبارات و نظارت بر اجرای کمی و کیفی پروژه های روستایی از اهداف فعالیت آن است.

گفتنی است این مراسم با حضور معراجی معاون برنامه ریزی و امور زیربنایی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان و نخعی مدیرکل امور زیربنایی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری از این سامانه در گلستان بصورت ویدئو کنفرانس رونمایی شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار