فرماندار شهرستان آق قلا:

فرماندار شهرستان آق قلا گفت: با توجه به حسارت های وارد شده سیل در سال گذشته در این شهرستان، دوران بازسازی پس از سیل برای ما دوره بسیار سختی است.

دوران بازسازی پس از سیل برای آق قلا دوره بسیار سختی است

فرماندار شهرستان آق قلا گفت: با توجه به حسارت های وارد شده سیل در سال گذشته در این شهرستان، دوران بازسازی پس از سیل  برای ما دوره بسیار سختی است.

به گزارش گلستان ۲۴، امیر شیر توماج ظهر امروز در نشست خبری در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که به مناسبت دهه فحر برگزار شده بود، اظهار کرد: نردیک به 10 هزار واحد مسکونی آسیب دیده از سیل بازسازی و تحویل صاحبان انها شده است.

وی افزود: در دهه فجر سال گذشته ۱۱۴ پروژه با اعتبار ۹۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان داشتیم که امسال به ۱۶۷ پروژه با اعتبار ۴۰۷ میلیارد تومان رسیده و رشد ۴۰۰ درصدی را شاهد هستیم.

توماج ادامه داد: افتتاح چمن مصنوعی با چهار میلیارد تومان، افتتاح مدرسه شهید مفتح روستای صحنه و افتتاح اورژانس بیمارستان از جمله پروژه های عمرانی است.

وی گفت: افتتاح گلخانه تولید سبزی و سیفی جات، احداث مرغداری ۳۰ هزار قطعه‌ای، آبیاری تحت فشار، چاپ و بسته بندی محصولات کاغذی، ایجاد شرکت حمل و نقل بین المللی از جمله پروژه های اشتغال زایی است.

فرماندار آق قلا بیان کرد: در حوزه پروژه‌های عمرانی ۵۱ پروژه با اعتبار ۸۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و در حوزه اشتغال زایی یک پروژه با ۹۵ میلیارد تومان (آبیاری تحت فشار در ۱۲ هزار هکتار از اراضی) کلنگ زنی می‌شود.

وی همچنین از افتتاح ۲۳ پروژه اشتغالزایی با اعتبار ۱۴۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان خبر داد.

ارسال نظر

آخرین اخبار