رئیس سازمان قضایی استان در روز تکریم از مادران و همسران شهدا از مادر و همسر شهید والامقام نبی الله خطیری تجلیل بعمل آورد.

تکریم رئیس سازمان قضایی گلستان از مادر و همسر شهید مدافع امنیت نبی الله خطیری

رئیس سازمان قضایی استان در روز تکریم از مادران و همسران شهدا از مادر و همسر شهید والامقام نبی الله خطیری تجلیل بعمل آورد.  

به گزارش گلستان 24، رئیس سازمان قضایی استان در این دیدار گفت: دین مبین اسلام بر تکریم و احترام بزرگان و خصوصا کسانی که حقی بر جامعه اسلامی دارند تأکید دارد.

حجت الاسلام محمد اسماعیل زارعی کیاپی افزود: در این میان خانواده معظم شهدا به‌ ویژه مادران و همسران شهید، برای همراهی با انقلاب اسلامی و صبر در مصیبت عزیزانشان از جایگاه بسیار ممتازی برخوردارند.

 وی با بیان اینکه خانواده معظم شهدا، عزیزان خود را برای فداکاری در عرصه های مختلف تشویق می نمودند، گفت: عظمت شهدا برگرفته از صفات و ویژگی های فردی مادران شهید در تربیت صحیح و اسلامی آنان است.

این مقام قضایی خاطر نشان کرد: در کنار جنبه های سیاسی، دینی و مذهبی وصیت نامه شهدا، پیام مادران و همسران شهدا باید مورد توجه قرار گیرد.

زارعی تصریح کرد: تاکید بر ادامه مبارزه با استکبار و دفاع از انقلاب اسلامی، حاکی از مسیر صحیح استقامت مادران و همسران شهدا در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی است.

به عقیده وی احترام به مادران و همسران شهدا یکی از شاخصه های ترویج سبک زندگی اسلامی است.

وی با بیان اینکه مادران و همسران شهدا فرزندان برومند و همسران محبوب  خود را با روشن بینی دینی در راه دین فدا کردند، گفت: منادی و مروج این تفکر، حضرت زینب (س) و حضرت ام البنین (س) در حادثه کربلا هستند.

وی افزود: زندگی حضرت ام البنین (س)، مالامال از عشق به ولایت و امامت بوده و در تربیت فرزندان دلیر، شجاع و با ادب چون عباس بن علی (ع) همانند ندارد.

به عقیده زارعی مادران و همسران شهدای پای در جای پای حضرت ام البنین (س) گذاشته اند.

زارعی با بیان اینکه وجود خانواده های معظم شهدا یک پشتوانه قوی برای تداوم انقلاب اسلامی است تصریح کرد: مادران شهدا اسوه‌های رشادت، شجاعت ودلاوری را در دامن پاک خود پرورانیده و سرلوحه بانوان جامعه اسلامی هستند.

زارعی تصریح کرد: قطعا همسران شهدای مدافع حرم، امنیت و سلامت در تربیت فرزندان و  یادگاران این شهدا والامقام از مادران شهدای دفاع مقدس تبعیت خواهند کرد.

به گفته وی با این اوصاف مادران و همسران شهدا پرچمدار خون سرخ شهدا، آرمان های انقلاب اسلامی و مایه عزت جامعه هستند.

گفتنی است در این دیدار رئیس سازمان قضایی استان با اهداء لوح و هدیه از مقام شامخ مادر و همسر شهید مدافع امنیت نبی الله خطیری که در چهارم دی ماه سال جاری به دست اشرار به شهادت رسید، تقدیر بعمل آورد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار