رئیس کل دادگستری گلستان از تلاش برای آزادی ۱۶۴ زندانی دیون مالی تا عیدفطر خبر داد.

نسیم همدلی در گلستان وزیدن گرفت / گلریزان مجازی برای کمک به آزادی ۱۶۴ زندانی بدهکار

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری گلستان گفت: پارسال با کمک خیرین و ستاد دیه و گذشت شاکیان ۲۷۰ زندانی جرایم مالی از زندان آزاد شدند و هم اکنون ۱۶۴ زندانی دیگر چشم انتظار کمک هم استانی‌ها برای آزادی هستند.

هاشمیان افزود: مجموع بدهی این زندانیان ۱۰ میلیارد تومان است که امیدواریم با همت هم استانی‌ها و بخشش شاکیان همه این زندانیان، عید فطر امسال آزاد شوند و به آغوش خانواده هایشان بازگردند.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: به علت شرایط کرونا، امسال هم گلریزان برای آزادی زندانیان، به صورت مجازی برگزار می‌شود که از ابتدای این ماه مبارک رمضان تاکنون هم استانی‌ها ۴۰۰ میلیون تومان اهدا کرده اند.

هاشمیان ادامه داد: امروز آیت الله نورمفیدی نماینده  ولی فقیه در استان هم با اهدای ۱۷۰ میلیون تومان برای کمک به آزادی این زندانیان به گلریزان مجازی پیوستند.

او ادامه داد: استاندار گلستان هم قول داد با مشارکت فرمانداران ۱۴ شهرستان در مجموع ۲ میلیارد تومان برای آزادی زندانیان اهدا کنند.

هاشمیان افزود: شورای شهر و شهرداری گرگان هم با اهدای ۳۰۰ میلیون تومان برای کمک به آزادی زندانیان مشارکت کردند.

او گفت: امیدواریم با ادامه کمک‌های مردمی و خیرین و گذشت شاکیان همه زندانیان جرایم غیرعمد استان که از بد حادثه و به علت بدهکاری و شرایط اقتصادی گرفتار شده اند، راهی خانه‌های خود شوند.

رئیس کل دادگستری گلستان از هم استانی‌ها دعوت کرد با هر میزان مبلغی که در توان دارند برای کمک به آزادی زندانیان مشارکت کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار