در این برهه از تاریخ و همزمان با افزایش روزافزون خشونت و ددمنشی رژیم قاصب صهیونیستی علیه مالکان اصلی قدس شریف و سرزمین های اشغالی، شاهد سکوت مرگبار مدعیان دروغین و پرتمطراق حقوق بشر، و همراهی برخی از سران مرتجع منطقه در این خصوص هستیم.

مسئله قدس، مسئله اول جهان اسلام است

به گزارش گلستان ۲۴؛ امروز به مدد الهی گفتمان مقاومت و عرصه میدان پرفروغتر از همیشه کارایی خود را بر عرصه دیپلماسی و مذاکره ذلت بار با دشمن صهیونیستی نشان داده و توان رزم گروه های مقاومت فلسطینی، بیش از پیش سست بودن خانه پوشالی رژیم قاصب اسرائیل را در چشم همه نمایان نموده است. هماهنگی و هم صدایی دربین گروه های مختلف مقاومت فلسطین از غزه ، قدس و کرانه باختری رود اردن تا سرزمین های اشغالی 1948 خود نوید بزرگ دیگری بر پیروزی نزدیک مقاومت و زوال روز افزون این قده سرطانی در پیکره جهان اسلام خواهد بود و به فرموده  ولی امر مسلمین و وعده ایشان قطعاً رژیم صهیونیستی 25 سال آینده را نخواهد دید( ان شاءالله تعالی).

 ما اصحاب رسانه استان گلستان با گرامی داشت یاد و خاطره تمامی شهدا قدس عزیز، در سراسر جهان اسلام و به ویژه شهید قدس، سردار دلها، و چهره فراموش نشدنی مقاومت، شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز،اعلام همبستگی خود را با مقامت مقدس فلسطین اعلام نموده  در راهپیمایی روز چهار شنبه مورخه 29/2/1400 در حمایت از قدس شریف و مقاومت فلسطین حضور تعیین کننده خواهیم داشت.

سازمان بسیج رسانه استان گلستان

WhatsApp Image 2021-05-19 at 00.48.12

ارسال نظر

آخرین اخبار