فرمانده سپاه نینوای استان گلستان:

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان گفت: خون شهید سلیمانی از زنده بودن ایشان بسیار پرخیر و برکت‌تر بود و به جهان اسلام خدمت کرد و تبدیل به مکتب سلیمانی شد.

خون شهید سلیمانی از زنده بودن ایشان بسیار پرخیر و برکت‌تر است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از حوزه از گرگان، سردار علی ملک شاهکوهی در ویژه برنامه گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی که از طریق شبکه اینترنتی کوثر برگزار شد، بیان کرد: شهید سلیمانی مثل سایر جوان‌هایی که در مکتب و دانشگاه امام(ره) پرورش پیدا کردند، رشد یافت و در پیروزی انقلاب اسلامی و ناامنی های بعد از آن، همانند سایر جوانان نقش آفرینی کرد.

وی افزود: شهید سلیمانی در حساس‌ترین شرایط کشور همراه جوانان کرمان و اقصی نقاط کشور در جبهه های نبرد حق علیه باطل شرکت کرد و حماسه های ماندگاری را در هشت سال دفاع مقدس و پیروزی رزمندگان و نظام مقدس جمهوری اسلامی رقم زد.

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان یادآور شد: در دوران دفاع مقدس کشور ما تنها در مقابل ارتش عراق قرار نگرفته بود، بلکه در مقابل تمام دنیا و ابرقدرت‌های بزرگ مثل اتحادیه جماهیر شوروی، آمریکا، فرانسه، اتحادیه اروپا و سایر کشورهای کوچک و بزرگی که در مقابل ما صف‌آرایی کرده بودند، قرار داشت.

ملک شاهکوهی، به خدمات ارزنده شهید سردار سلیمانی از زمان انقلاب تاکنون اشاره کرد و افزود: کارنامه درخشان حاج قاسم مملو از خدمات ارزنده‌ است همچون حضور در عملیات‌هایی مثل فتح خرمشهر، آزادسازی مهران، تصرف شهر فاو، عملیات کربلای ۵ و ۴، فتح المبین، طریق القدس و عملیات هایی که منجر به آزادسازی بخش های وسیعی از کشور مثل؛ خوزستان، خراسان، سیستان و بلوچستان شد که ایشان در کنار سایر رزمندگان نقش‌آفرینی کردند.

وی با برشمردن توطئه‌های دشمنان و نفوذ به مرزهای کشور و نقش سردار سلیمانی در برقراری امنیت، ایشان را اولین فرمانده سپاه قدس معرفی کرد که وظیفه تامین امنیت ملی داخل کشور را به عهده داشت.

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان، پیرامون نقش سردار سلیمانی در کمک به سایر کشورهای اسلامی به منظور ایجاد امنیت، توضیح داد: دشمن درصدد ایجاد طرح جدید ناامنی در سایر کشور های اسلامی و جنگ مذهبی بین کشورهای مسلمان در خاورمیانه بود تا از این طریق جمهوری اسلامی را نیز از بین ببرد که این جنگ را از سوریه آغاز کردند زیرا از نظر ژئوپولوتیک و سوق الجیشی در منطقه مهمی قرار گرفته بود.

ملک شاهکوهی گفت: دشمن در جریان طرح غربی-عربی-صهیونیستی در بدنه ارتش و مردم سوریه نفوذ کرده و با قیام مردمی علیه حکومت مردمی، کشتار به راه انداخته بودند.

وی خاطرنشان کرد: بعد از آن قضایا، شکل‌گیری داعش با هدف به پایان رساندن طرح شوم غربی و تشکیل حکومت اسلامی عراق و شام در سوریه صورت گرفت و مرکز حکومت خود را در دمشق و مسجد امویان قرار داد.

فرمانده سپاه نینوای گلستان با بیان اینکه دفاع وطنی و نیروهایی بسیج مردمی در سوریه با تدبیر سردار سلیمانی شکل گرفت، اضافه کرد: در این طرح، گروه‌های مقاومت از کشورهای مختلف اسلامی، جبهه متحدی با فرهنگ‌ها و مذاهب مختلف شکل داد و شمارش معکوس بر علیه داعش آغاز شد.

ملک شاهکوهی، تشکیل جبهه مقاومت از کشورهای مختلف اسلامی را در تاریخ اسلام بی نظیر اعلام کرد و گفت: تلاش‌های بی‌وقفه جبهه مقاومت موجب از بین رفتن داعش و سرانجام منجر به شهادت سردار سلیمانی و همراهان ایشان شد.

وی به تشییع باشکوه سردار سلیمانی در کشورهای ایران و عراق و سایر کشورهای اسلامی اشاره کرد و گفت: خون شهید سلیمانی از زنده بودن ایشان بسیار پرخیر و برکت‌تر بود و به جهان اسلام خدمت کرد و تبدیل به مکتب سلیمانی شد.

فرمانده سپاه نینوای گلستان ابراز کرد: در دانشگاه امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب، این جوانان پرورش پیدا می کنند که تبدیل به یک مکتب می شوند.

ملک شاهکوهی در پایان اظهار امیدواری کرد که جوانان اعم از دختر و پسر و دانشگاهی و حوزوی در گام دوم انقلاب با استفاده از مکتب سردار سلیمانی به یک مکتب تبدیل شوند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار