رئیس کل دادگستری گلستان امروز در مراسم معرفی رئیس جدید دادگستری شهرستان گمیشان با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: این انتخابات مهم و سرنوشت ساز است و علیرغم تلاش های دشمنان در مایوس کردن مردم از صندوق های رای ، مطمئنا روز انتخابات ، حماسه ای دیگر در تاریخ ایران اسلامی خلق خواهد شد.

پرونده تخلف انتخاباتی تاکنون در گلستان تشکیل نشده است

به گزارش گلستان ۲۴؛ هادی هاشمیان افزود: مردم شهرستان گمیشان، دوره قبل رتبه اول مشارکت در انتخابات  استان را داشتند و ان شاء الله این دوره هم مشارکت خوبی خواهند داشت.

هاشمیان افزود: ستاد های پیشگیری و رسیدگی به تخلفات احتمالی انتخاباتی در همه شهرستان های استان تشکیل شده و تبلیغات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا را رصد می کنند و تاکنون  پرونده تخلف انتخاباتی تشکیل نشده  که نشان  از قانونمداری مردم  و مسئولین است.

رئیس کل دادگستری گلستان در ادامه این مراسم رونق تولید و کمک به توسعه استان را از اولویت های قوه قضاییه برشمرد و گفت: رئیس دادگستری شهرستان گمیشان هم در حضور خود در این شهرستان ماموریت دارد بر کمک به رفع موانع تولید و احیای واحدهای تولیدی تعطیل این شهرستان تمرکز کند.

کاهش جمعیت کیفری ، استفاده از ظرفیت های قانون برای صدور آرای جایگزین حبس ، رسیدگی به پرونده های مسن و سرعت و کیفیت رسیدگی ها از دیگر مواردی بود که در مراسم امروز رئیس کل دادگستری گلستان بر توجه به آن تاکید کرد.

در مراسم امروز هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری گلستان ، حکم ریاست دادگستری شهرستان گمیشان را به علی اکبر قنبرزاده که  چند سالی سمت دادستانی این شهرستان را بر عهده داشت ، ابلاغ کرد .

محمد تازیکه بالاجلینی رئیس دادگستری این شهرستان هم به ریاست دادگستری کردکوی منصوب شد .

 

ارسال نظر

آخرین اخبار