مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان:

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان گفت: ۲ هزار جلد کتاب حقوق و قوانین روستایی و ۱۲۰۰ پکیج آموزشی روستایار ۳ ویژه دهیاران و اعضای ششمین دوره شوراهای اسلامی روستاهای استان گلستان تهیه و بین آنان توزیع شد.

 توزیع ۲ هزار جلد کتاب حقوق و قوانین روستایی ویژه دهیاران و اعضای شوراهای روستا

به گزارش خبرنگار گلستان 24، علی نصیبی با اعلام این خبر اظهار کرد: ۱۵ فیلم آموزشی ۷۰ دقیقه‌ای جدید در موضوعات مختلف کاری جهت ارتقاء آگاهی‌ و دانسته های دهیاران، اعضای شوراها و کارکنان دهیاری های استان گلستان توسط اداره کل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان با همکاری سازمان همیاری شهرداری های استان با توجه به استمرار شرایط کرونا تهیه شده و از هفته آینده در اختیار جامعه هدف قرار خواهد گرفت تا به صورت مشترک توسط دهیاران و اعضای شوراها مورد استفاده قرار گیرد.

وی افزود: در سال گذشته نیز با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت های موجود در برگزاری کلاس های آموزشی، ۲ پکیج روستایار ۱ و ۲ هرکدام حاوی ۱۰ فیلم آموزشی توسط اداره کل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان در بازه های زمانی مختلف تهیه و در اختیار دهیاران و اعضای شوراها و کارکنان دهیاری ها قرار گرفته بود.

مدیرکل امور روستایی و شوراها اظهار کرد: در راستای دسترسی آسان دهیاران به قوانین و مقررات روستایی، جلدهای یک و دو کتاب جامع و کاربردی حقوق و قوانین روستایی در مجموع به تعداد ۲ هزار نسخه تهیه و از هفته آینده از طریق بخشداری ها در اختیار کلیه دهیاران استان قرار خواهد گرفت.

 وی افزود: یک ماه پیش نیز دو کتابچه آموزشی مرتبط با شوراهای روستایی توسط این اداره کل تهیه و به تعداد کل اعضای شوراهای روستایی استان جهت توزیع بین آنها در اختیار بخشداری ها قرار گرفته بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار