مدیرکل امور روستایی و شوراهای روستایی استانداری گلستان:

مدیرکل امور روستایی و شوراهای روستایی استانداری گلستان گفت: ۴ عنوان کتاب آموزشی جهت دهیاران و اعضای ششمین دوره شوراهای روستایی استان گلستان تهیه شده است.

تهیه ۴ عنوان کتاب آموزشی جهت دهیاران و اعضای  شوراهای روستایی استان

به گزارش خبرنگار گلستان 24، علی نصیبی با بیان این خبر اظهار کرد: در راستای ارتقاء سطح آگاهی و دسترسی آسان دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاها به قوانین و مقررات، کتاب حقوق و قوانین روستایی جلد ۱ و ۲ تهیه و به زودی همراه با پکیج روستایار ۳ حاوی ۱۵ فیلم آموزشی ۷۵ دقیقه ای، در اختیار جامعه هدف قرار خواهد گرفت.

وی افزود: ۳۵۰۰ نسخه نیز از هر یک از دو کتاب آموزشی قوانین کاربردی مرتبط با شوراهای روستایی و پرسش پاسخ های مرتبط با شوراهای روستایی نیز توسط این اداره کل تهیه شده بود که هفته گذشته به بخشداریها تحویل تا در اختیار کلیه اعضای ششمین دوره شوراهای روستایی قرار گیرد.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای روستایی استانداری اظهار داشت: علیرغم شیوع ویروس کرونا و محدودیت های پیش آمده در حوزه آموزش، این اداره کل از تمامی ظرفیت ها جهت ارتقاء سطح آگاهی دهیاران، شوراها و کارکنان دهیاری ها استفاده کرده کرده است.

وی افزود: شش فیلم آموزشی ۱۵۰ ثانیه ای در حوزه روستایی نیز جهت پخش در صدا و سیمای استان و شبکه های اجتماعی در حال تهیه می باشد.

علی نصیبی گفت: انشاءالله پس از پایان محدودیتهای کرونایی، برگزاری دوره های آموزشی حضوری جهت دهیاران و اعضای شوراهای روستایی را مدنظر داریم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار