ملک شاهکوهی گفت: به نام چهار هزار شهید استان گلستان و 36 هزار شهید دانش آموز به ویژه شهید حسین فهمیده با رمز یا فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) این رویداد را آغاز می کنیم.

با رمز «فاطمه الزهرا (س)» سومین رویداد تولید محتوای بسیج گلستان آغاز به کار کرد

به گزارش گلستان ۲۴؛ سردار علی ملک شاهکوهی صبح امروز در آیین افتتاح سومین رویداد تولید محتوای بسیج در استان گلستان اظهار کرد: در 13 آبان شاهد سه واقعه تاریخی هستیم، به دنبال لایحه کاپیتالاسیون امام (ره) قیام و در خصوص این لایحه افشاگری کرد  که به دنبال آن تبعید 15 ساله امام (ره) رقم می خورد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان  ادامه داد: یورش نظامیان به دانشگاه تهران و کشتار و به شهادت رساندن دانش آموزان و دانشجویان و تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره) از دیگر وقایعه ای بود که در 13 آبان رقم خورده و لذا این روز به عنوان روز استکبار ستیزی در تاریخ ثبت شده است.

ملک شاهکوهی خاطرنشان کرد: 36 هزار شهید دانش آموز در کشور تقدیم کرده ایم و این ایثارگری ها شناسنامه ما به شمار می رود که باید مورد توجه نسل جوان ما قرار گیرد.

وی افزود: شیوه دشمنان با ما دیگر، مثل جنگ نظامی نیست و دشمن از شگردهای جدیدی مثل تحریم و جنگ فرهنگی استفاده می کند و شبانه روز در حال  شبهه افکنی است.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان بابیان اینکه این رویداد برای سومین سالی متوالی برگزار می شود، افزود: این رویداد به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود و مرحله نهایی آن در هفته بسیج در سطح کشور در نظر گرفته شده است.

ملک شاهکوهی به اهمیت فضای مجازی و نشر، اشاره کرد و گفت: ایجاد فضاهای بومی و لازم، خودکفایی در مباحث مربوط به اینترنت و کسب و کار علمی با ورود بسیح به عرصه تولید، تولیدات دیجیتال و علمی از مسائلی است که در این رویداد مورد اهتمام قرار دارد.

وی افزود: سومین مرحله استانی با در بخش نرم افزاری با محوریت رفع موانع تولید و اشتغالزایی، در بحث پویانمایی با محوریت وحدت و امید آفرینی و مبارزه با کرونا و در بحث بازی با محوریت مدیریت منابع طبیعی و غیر طبیعی در نظر گرفته شده است.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان تاکید کرد: به نام چهار هزار شهید استان گلستان و 36 هزار شهید دانش آموز به ویژه شهید حسین فهمیده با رمز یا فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) این رویداد را آغاز می کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار