رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان گلستان از اعزام ۴ هزار و ۷۰۰ دانش‌آموز گلستانی به اردوی راهیان‌نور خبر داد.

 ۴۷۰۰ دانش‌آموز گلستانی به راهیان‌نور اعزام می‌شوند

به گزارش گلستان 24 ؛سرهنگ عبدالرضا برزگر در حاشیه اعزام راهیان‌نور دانش‌آموزی در گرگان، اظهارداشت: با توجه به این که 550 هزار نفر دانش‌آموز در مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور در دوران دفاع مقدس حضور داشتند ثمره آن 36 هزار شهید دانش‌آموزی است. 

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان نقش ماندگار و بی‌بدیلی در انقلاب اسلامی داشتند، افزود: راهیان‌نور بزرگترین حرکت فرهنگیست و در واقع بهترین بسترانتقال مفاهیم ارزشی انقلاب همچون فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس همین اعزام راهیان نور است.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان گلستان تصریح کرد: حذف از این حرکت بزرگ فرهنگی زنده نگه داشتن یاد خاطره شهدا، انتقال فرهنگ ایثار، شهادت ،شهامت و از خود گذشتگی به نسل جوان ونوجوان است.

وی ادامه داد: در سال 97 ما در 3 مرحله دانش‌آموزان را به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور اعزام کردیم.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان گلستان اظهار داشت: مرحله نخست اعزام دانش‌آموزان دختر به مناطق غرب کشور بود که در مهر ماه و آبان ماه اتفاق افتاد 1553 نفر اعزام شدند و مرحله دوم اعزام دانش‌آموزان بود که در آبان ماه و اوایل آذر که 1905 نفر اعزام شدن و مرحله سوم دانش‌آموزان پسر در بهمن ماه اعزام انجام شد.

وی تاکید کرد: ارتباط و اتصال نسل گذشته با نسل جدید و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تقویت معنویت و از خودگذشتگی در جوانان و نسل امروز از جمله اهداف اعزام دانش‌آموزان به مناطق جنگی و عملیاتی است.

انتهای پیام/ ت

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار