رئیس کل دادگستری گلستان از ارسال گزارش پرونده پتروشیمی استان به دفتر رئیس قوه قضاییه خبر داد.

گزارش پرونده "پتروشیمی گلستان" به دفتر رئیس قوه قضاییه ارسال شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ در پی سفر استانی اخیر رئیس قوه قضاییه به استان گلستان و صدور دستوراتی برای رسیدگی به دو پرونده کثیرالشاکی "پتروشیمی گلستان" و "موج‌های آبی گنبدکاووس" حیدر آسیابی، رئیس کل دادگستری استان گلستان از ارسال گزارش پرونده پتروشیمی گلستان به دفتر رئیس قوه قضاییه خبر داد.

او گفت: پرونده پتروشیمی گلستان یکی از دو پرونده کثیرالشاکی بود که رئیس قوه قضاییه در سفر به استان گلستان آن را بررسی کرد و قرار شد برای تفویض اختیارات بیشتر گزارش جریان پرونده به ریاست قوه قضاییه ارسال شود که روز گذشته این کار انجام شد.

رئیس کل دادگستری گلستان ادامه داد: در دومین پرونده کثیرالشاکی هم که مربوط به پرونده موج‌های آبی گنبدکاووس است با دستور رئیس قوه قضاییه، جلسه‌ای با حضور هیات عالی قضایی استان گلستان و شاکیان پرونده برای چاره‌اندیشی در دادگستری شهرستان گنبدکاووس به‌زودی برگزار خواهد شد.

او گفت: درباره موضوع طرح معروف به «عمانی‌ها» در بندرگز و طرح واگذاری ساحل بندرترکمن نیز اداره کل بازرسی استان گلستان مکلف شد گزارشی از قرارداد‌های واگذاری این طرح‌ها و تخلفات احتمالی تهیه و به سازمان بازرسی کشور و دادگستری استان گلستان اعلام کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار