رئیس کل دادگستری استان گلستان خبر داد

هاشمیان از دادرسی الکترونیک زندانیان خبر داد و گفت: تمام دادگستری های استان گلستان الکترونیکی برگزار می شود و نیازی به مراجعه حضوری مردم در آینده در دادگاه نیست.

دادرسی الکترونیکی زندانیان در گلستان/ کاهش ۳ هزار پرونده ورودی در دادگستری

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «هادی هاشمیان» ظهر امروز (جمعه 4 تیر) در جمع مردم مومن و نمازگزار گرگان اظهار کرد: سندتحولی در دستگاه قضایی در دستور کار قرار گرفته که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز قرار گرفته است.

 

رئیس کل دادگستری استان گلستان بابیان اینکه توجه ویژه به بخش تولید یکی از موضوعات سند تحول قوه قضاییه به شمار می رود، افزود: در دستگاه قضایی استان به تبع دستورات مقام معظم رهبری در راستای تحول تولید در سال 99 نزدیک به 400 مرکز تولیدی و کارخانه هایی که در معرض تعطیلی و یا فعالیت آن راکد بوده مورد ارزیابی قرار گرفته است.

 

هاشمیان بیان کرد: براساس این ارزیابی مشکل 300 واحد و کارخانه برطرف شد و این واحدها از گزند تعطیلی رهایی پیدا کردند و هفت  کارخانه نیز که در سنوات گذشته تعطیل شده بودند فعالیت خود را از سر گرفتند و براساس آن 230 کارگر به کار برگشتند.

 

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در سه ماهه نخست سال نیز 47 کارخانه ای که به تملک بانک درآمده بود شناسایی کردیم و به بانک ها تکلیف کردیم که این کارخانه ها را به چرخه تولید برگردانند.

 

هاشمیان از دادرسی الکترونیک زندانیان خبر داد و گفت: تمام دادگستری های استان گلستان الکترونیکی برگزار می شود و نیازی به مراجعه حضوری مردم در آینده در دادگاه نیست.

 

وی از کاهش سه هزار پرونده ورودی در دادگستری گلستان خبر داد و افزود: امروز ظرف مدت یک ساعت می توانند بسیاری از کاربران درخواست سوء پیشینه داشته باشند و ظرف مدت یک ساعت این سوء پیشینه را دریافت کند.

 

رئیس کل دادگستری استان گلستان افزود: با الکترونیکی شدن مراجع دادرسی سلامت رسیدگی به پرونده ها افزایش می یابد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار