طی مراسمی در سازمان قضایی نیروهای مسلح گلستان از اقدام فداکارانه ستواندوم وظیفه ناجا، مهدی اسدی تجلیل شد.

تجلیل سازمان قضایی گلستان از سرباز فداکار ناجا

به گزارش گلستان ۲۴؛ دکتر غلام الواری رئیس سازمان قضایی گلستان در این مراسم گفت: نام مقدس سرباز در نظام اسلامی و شاخصه های ملی ما دارای جایگاه رفیع و ارزشمندی است که با رشادت سربازان این مرز و بوم روز به روز اعتلا می یابد.

 وی افزود: اقدام خالصانه و بی ریای این سرباز فداکار در توقف خودروی بدون راننده و نجات جان یک کودک بار دیگر ماهیت فداکارانه نیروی انتظامی و خصوصا سربازان وظیفه را به منصه ظهور گذاشت.

این مقام قضایی بیان داشت:  فداکاری این سرباز موجب جلوگیری از خسارت جبران ناپذیر جانی و مالی به یک شهروند گردید که قابل تقدیر است.

  وی با بیان اینکه نیروی انتظامی نسبت به امنیت مردم بی تفاوت نیست، تاکید کرد: هیچ چیزی جز حس وظیفه شناسی و انسان دوستی نمی تواند یک فرد را به چنین واکنش فداکارانه ای وادار نماید.

الواری تصریح کرد: ایثار این سرباز در حالی که می توانست نسبت به موضوع بی تفاوت باشد، حاکی از عمق فداکاری و احساس مسئولیت قاطبه کارکنان و سربازان نیروی انتظامی در انجام مأموریت های محوله است.

رئیس سازمان قضایی استان تاکید کرد: این قبیل سربازان مایه افتخار نیروهای مسلح بوده و باید به عنوان الگو به مردم و جامعه نیروهای مسلح معرفی شوند.

گفتنی است در این مراسم از ستواندوم وظیفه مهدی اسدی با اهدا لوح و کارت هدیه تجلیل بعمل آمد.

شایان ذکر است طی این حادثه وقتی خودرو پارک شده بدون راننده در یکی از خیابان های شهرستان آزاد شهر به حرکت در می آید این سرباز وظیفه شناس مانع از حرکت خودرو به سمت خیابان اصلی گردیده و ضمن نجات جان کودک دورن خودرو از یک حادثه ناگوار جلوگیری می کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار