نماینده مقام معظم رهبری در استان گلستان در پیامی بر برگزاری باشکوه‌تر راهپیمایی روز قدس تاکید کرد.

مسئله فلسطین مربوط به همه مسلمانان است

به گزارش گلستان ۲۴؛ آیت الله سیدکاظم نورمفیدی گفت: جهان اسلام و ملت‌های مسلمان مردم فلسطین را تنها نمی‌گذارند و مراسم راهپیمایی امسال با توجه به جریانات رخ داده باید باشکوهتر برگزار شود و مسلمانان به میدان بیایند تا دنیا بفهمد مسئله فلسطین مربوط به همه مسلمانان است و همه مسلمانان صاحب حق هستند.

امام جمعه گرگان گفت: رژیم غاصب اسرائیل به دنبال این بود و تلاش می‌کرد که جریان فلسطین و اشغال فلسطین را یک مسئله سرزمینی در منطقه خاصی معرفی کند.

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: امام خمینی (ره) برای اینکه این توطئه اسرائیل را خنثی کند و نشان دهد  مسئله فلسطین و مسجد الاقصی مشکل همه جهان اسلام و مربوط به همه مسلمانان است آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نامگذاری کردند.

او گفت: بعد از اعلام امام (ره) هر ساله مردم در این روز وارد صحنه و میدان می‌شوند و به جهانیان اعلام می‌کنند مسئله فلسطین مسئله جهان اسلام است نه فقط مردم فلسطین.

آیت الله نورمفیدی گفت: همه مسلمانان وظیفه دارند با همه وجودشان وارد این صحنه و جهاد مقدس شوند و از مردم مظلوم فلسطین دفاع کنند.

او گفت:  مردم با حضور خود در این راهپیمایی به جهان نشان می‌دهند اراده دو میلیارد مسلمان اجازه نخواهد داد یک رژیم غاصب سرزمین فلسطین را غصب کند و حکومتی تشکیل دهد و همه چیز را نادیده بگیرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار