سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان خبر داد؛

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان گفت: در راستای قانون جهش تولید مسکن، تا کنون به ۱۸۸ خانواده ایثارگر گلستانی در طرح نهضت ملی مسکن زمین واگذار شد.

واگذاری زمین به ۱۸۸ ایثارگر گلستانی در طرح نهضت ملی مسکن

به گزارش گلستان 24، سید محمد حسینی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان با اعلام این خبر اظهار کرد:  در راستای رفع دغدغه خانواده‌های شاهد و ایثارگر در تأمین مسکن تفاهم‌نامه‌ای که بین وزارت راه و شهرسازی و بنیاد شهید و امور ایثارگران منعقد شد.

وی افزود: بر اساس این تفاهم‌نامه بخشی از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن با کاربری مسکونی به ‌صورت موردی یا معرفی ادارات راه و شهرسازی استان‌ها به ایثارگران واجد شرایط واگذار خواهد شد.

حسینی ادامه داد: در قالب طرح نهضت ملی مسکن، زمین رایگان و تسهیلات لازم در اختیار پیمانکار تحویل شود تا مجتمع هایی به صورت انبوه ساخته و در اختیار جامعه ایثارگران فاقد مسکن قرار گیرد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان همچنین تصریح کرد: در این راستا تا کنون هزار ۱۱۸ ایثارگر گلستانی در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند.

وی با بیان اینکه تا کنون به ۱۸۸ خانوار ایثارگر در استان گلستان زمین واگذار شده، گفت: ارزش ریالی این اراضی ۱۵۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

حسینی در انتها یادآور شد: گفتنی است آن دسته از ایثارگرانی که از خدمات دولتی، زمین شهری و مسکن دولتی استفاده نکردند مشمول این طرح می‌شوند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار