مدیرکل شهرسازی گلستان خبر داد؛

مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان گفت: هزار و ۳۰۰ خانوار بالای سه فرزند گلستانی برای بهره مندی از تسهیلات مسکن مشمول قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نام‌ نویسی کردند.

ثبت نام ۱۳۰۰ خانوار گلستانی دارای ۳ فرزند در طرح مسکن جوانی جمعیت

به گزارش گلستان 24، مهدی ملک عصر امروز در ستاد بازآفرینی شهری آق قلا اظهار کرد: در راستای اجرای طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، هزار و ۳۰۰ خانواده دارای سه فرزند به بالا در گلستان برای دریافت تسهیلات ساخت مسکن تاکنون ثبت نام کرده اند.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان افزود: با بررسی و پالایش به عمل آمده ۶۰۰ خانوار برای تشکیل پرونده و انجام اقدامات اولیه شناسایی شده و تاکنون ۶۰ قطعه برای ساخت مسکن به متقاضیان واگذار شد.

وی گفت: تا پایان سال ۱۴۰۲ هیچگونه معبر خاکی در شهر آق قلا وجود نخواهد داشت.

ملک افزود: با توجه به احیای بافت‌های فرسوده و توسعه کالبدی در نقاط شهری آق قلا، در سال گذشته بالغ بر ۸۴ تن قیر رایگان به شهرداری آق قلا واگذار شد که با اجرای مجدد این طرح در سال جاری میزان تخصیص قیر رایگان به ۱۶۲ تن افزایش یافته است.

مدیر کل راه و شهرسازی گلستان ادامه داد: در شهر آق قلا بالغ بر سه هزار و ۵۰۰ نفر حائز تخصیص در طرح نهضت ملی مسکن شدند که تاکنون برای ۳۰۸ متقاضی تأمین زمین انجام شده و اجرای سازه‌ها به صورت گروه ساخت آغاز شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار