مدیرکل میراث فرهنگی گلستان:

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان گفت: ساخت موزه بزرگ باستان‌شناسی استان گلستان همزمان با هفته دولت در شهرستان گنبدکاووس آغاز می‌شود.

موزه بزرگ باستان‌شناسی استان گلستان احداث می‌شود

به گزارش گلستان24، ابراهیم کریمی صبح امروز در جمع خبرنگاران درباره پروژه های هفته دولت اظهار داشت: کلنگ ساخت موزه بزرگ باستان شناسی گلستان با اعتبار بیش از 62 هزار میلیون ریال در هفته دولت امسال به زمین زده خواهد شد.

وی افزود: سفره خانه سنتی در نودیجه گرگان، چایخانه سنتی در روستای تاریخی زیارت گرگان نیز با 10 هزار میلیون ریال اعتبار در هفته دولت امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان تصریح کرد: امیدواریم با افتتاح و به بهره‌برداری رسیدن این پروژه‌ها و همچنین اقدامات لازم برای اجرای پروژه‌های جدید، صنعت گردشگری استان گلستان بیش از پیش رونق یافته و زمینه‌های حضور گردشگران و مسافران خارجی و داخلی به استان بیش از گذشته فراهم شود.

کریمی افزود: برنامه‌ریزی برای اجرایی شدن برنامه‌های اولویت‌دار گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی در دستور کار دولت قرار گرفته تا به عنوان پروژه‌های بزرگ در استان در راستای اجرا جامه عمل پوشانده شود.

وی اظهار کرد: ایجاد خانه تشکل‌های مردم نهاد را در بهره‌مندی از توان و مشارکت مردمی در رونق و توسعه استان موثر دانست و اظهار داشت: با تلاش برای اجرایی شدن برنامه‌های ملی و استانی امید است بتوان جزو 3 استان برتر در کشور مطرح شویم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان گفت: طرح های سرمایه گذاری گردشگری که در گذشته نیمه تمام مانده بود، با جدیت در حال پیگیری است تا به سرانجام برسند.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار