فرماندار گرگان:

فرماندار گرگان از افتتاح اولین کلینیک اقتصادی کشور ، مهر ماه سالی جاری در مرکز استان گلستان خبر داد.

نخستین کلینیک اقتصادی کشور مهر ماه در گرگان افتتاح می شود

به گزارش گلستان24؛ یحیی خاکی در ششمین جلسه شورای اداری شهرستان گرگان که صبح دوشنبه در فرمانداری گرگان برگزار شد، اظهار کرد: مکان این کلینیک در فرمانداری گرگان است و مهر ماه افتتاح می شود. این کلینیک تلاش دارد اثربخشی و کارایی عملکرد آموزشی و پژوهشی، مشاوره و اطلاع رسانی و ارائه آموزش های کاربردی و حرفه ای متناسب با مسائل و نیازهای خاص بنگاه ها، دانشگاه ها و سازمان ها را انجام دهد.

وی همچنین در این جلسه از حضور سرمایه گذار برای راه اندازی یک نیروگاه برق در شهرستان خبر داد و گفت: این نیروگاه در حال تحویل زمین است و تلاش دارد به عنوان حمایت کننده ای برای کمبود برق شهرستان باشد.

فرماندار در ادامه با تبریک هفته دفاع مقدس، سال تحصیلی جدید و هفته ولایت گفت: تلاش داریم در شش ماهه دوم مباحث پایه ای را در شهرستان داشته باشیم . گرگان این روزها در زمینه توسعه گام های خوبی برداشته و در سایه سیاست های رهبر معظم انقلاب و دولت تدبیر و امید، هر روز گرگان را زیباتر می بینیم.

خاکی با بیان این که نشستی با روسای بانک ها و مراکز دانشگاهی در رابطه با توسعه اقتصادی و اجتماعی شهر گرگان داریم، گفت: در زمینه اجتماعی و فرهنگی، مفاخر ارزنده ای داریم که باید آثار مکتوب وغیر مکتوب این مفاخر در شهرستان احیا شود.

وی با اشاره به آسیب های اجتماعی شهرستان تصریح کرد: آسیب های بسیاری شهرستان را رنج می دهد و همه سیاست های ما این است که بر اساس آموزه های دینی این آسیب ها را کاهش دهیم. هم اکنون آسیب های اجتماعی شهرستان شناسایی و اولویت بندی شده و برای کاهش آن نیز برنامه ریزی شده که اگر این اتفاق رخ دهد توسعه مشارکت ها رادر حد اعلا خواهیم داشت.

فرماندار تصریح کرد: هفته ولایت برای ما بسیا مهم است و باید فضای شهرستان در طول این دهه ولایی و معنوی شود و از کارمندان سادات در ادارات تجلیل شده و مدیران به دست بوسی علمای شهرستان بروند.

پیامی که از خون شهیدان به جا مانده باید پاسداری شود

وی با اشاره به هفته دفاع مقدس یادآور شد: پیامی که از خون شهیدان به جا مانده است باید پاسداری شود و همه ادارات و نهادها باید به بهترین شکل این هفته را گرامی بدارند. ضمن اینکه برای آغاز سال تحصیلی جدید نیز هر مدیری با هماهنگی به یک مدرسه برای تبریک و سخنرانی برود تا عزم ملی برای شروع سال جدید تحصیلی ایجاد شود.

خاکی بیان کرد: انتخابات می تواند سرنوشت کشور را رقم بزند و هر گونه نیازی که ستاد شهرستان دارد در حد توان از آن استفاده کند. ما به دنبال اجرای دقیق انتخابات هستیم و هر کاندیدایی که در انتخابات رای آورد و پذیرفته نظام باشد نماینده ما و مردم محسوب شده و ما از او حمایت می کنیم.

وی تصریح کرد: مدیران در هر سازمان نباید له یا علیه هیچ کاندیدایی صحبت کنند و از رفتارهای شائبه دار پرهیز کنند. هدف ما حضور حداکثری مردم در انتخابات است تا بتوانیم مجلسی تحول آفرین رقم بزنیم.

رئیس اداره تبلیغات شهرستان گرگان هم در این جلسه گفت: در این هفته چند برنامه شاخص در شهرستان داریم که برنامه دعای عرفه که سه شنبه از ساعت دو به صورت متمرکز در امامزاده عبدالله برگزار می شود مقدمه ای برای ورود به دهه ولایت است.

غدیر خم نماد ولایت پذیری شیعی است

حجت الاسلام حسن نیشابوری افزود: غدیر خم اصلی ترین و ناب ترین فرهنگی است که شیعه می تواند روی آن مانور بدهد و به عنوان نماد ولایت پذیری مطرح کند.

وی بیان کرد: برگزاری همایش تجلیل از کارمندان سادات به صورت متمرکز، دیدار از علمای شهرستان و دعوت از سخنرانان مجرب و ضرورت تبیین ابعاد اعیاد بزرگ غدیر و قربان و برگزاری جشن اخوت در ادارات و با قومیت ها و مذاهب مختلف باید در دستور کار ادارات ما در طول این هفته باشد.

رئیس پلیس فتای استان هم در این جلسه گفت: فضای مجازی از ۲۲ سال پیش وارد کشور شد ولی از آن زمان متولی برای آن در نظر گرفته نشد تااینکه در سال ۸۸ پلیسی به نام فتا برای رسیدگی به جرایم اینترنتی در نیروی انتظامی راه اندازی شد.

سن جرایم فضای مجازی کاهش یافته است

سرهنگ حبیب اله رجبلی افزود: هم اکنون فضای مجازی کشور ۴۷ میلیون کاربر دارد و نیاز به آموزش و شناسایی آسیب ها در این فضا به شدت احساس می شود.

وی با بیان این که رتبه اول را به لحاظ کاربر این فضا در خاورمیانه و رتبه ششم را در آسیا داریم، گفت: سن جرایم در این فضا بسیار پایین آمده است و همه باید تلاش کنیم فرزندان ما خطرات و مضرات این فضا را بشناسند تا بتوانیم آن ها را مصون نگه داریم.

/مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار