شمیم خوش شهدا بار دیگر در شهرستان کردکوی پیچید، این بار ورود شهید مدافع حرم که همواره مایه خیر و برکت هستند حال و هوای دیگری به کردکوی بخشید.

شمیم شهدا بار دیگر در کردکوی پیچید

به گزارش گلستان24،شمیم خوش شهدا بار دیگر در شهرستان کردکوی پیچید، این بار ورود شهید مدافع حرم که همواره مایه خیر و برکت هستند حال و هوای دیگری به کردکوی بخشید.

شمیم شهدا

 

امسال شهرستان کردکوی میزبانی بزرگ‌مردان غواصی را داشت که تا ابد به آنان و 4000 شهید استانش گلستان افتخار می‌کند.

مردم کردکوی که همواره در تمامی صحنه‌ها حاضر بوده و هستند در مراسم استقبال از شهدا و تشییع پیکر مطهر این دلیرمردان نیز باشکوه ظاهر می‌شوند و با حضور خود حماسه‌ای وصف‌نشدنی به نمایش می‌گذارند تا مایه آرامش دل دوستان و هراس دشمنان شود.

شکوه این حماسه‌ها را می‌توان در مراسم استقبال از شهید مدافع حرم حاج اسماعیل زاهدپور به نظاره نشست که همه آمدند و بار دیگر با آرمان‌های شهدا و انقلاب اسلامی عهد و پیمان بستند و حق مطلب را ادا کردند.

امروز نیز با ورود شهید زاهدپور به کردکوی، همان حال و هوا باشکوه تر تکرار شد…

همه مردم شهر آمده بودند تا به شهید مدافع حرم سلامی دوباره کنند…سلامی به گرمی آفتاب…

 

فریادهای «لبیک یا حسین»، «مرگ بر آمریکا» «مرگ بر اسرائیل» و… در همه جا به گوش می‌رسید، گویا مردم با سر دادن این شعارها می‌خواستند بگویند:

ای شهید هنوز راهت ادامه دارد…

هنوز ما هستیم، هنوز غیرت این مردم برای دفاع از ارزش‌های اسلام به جوش می‌آید، پس خیالت راحت…

ای شهید! هنوز ایستاده‌ایم، خیالت راحت…

هنوز مبارزه ادامه دارد و تا آخرین قطره خون در برابر ظلم می‌ایستیم،

خیالت راحت…

هرگز ولی فقیه خود را تنها نمی‌گذاریم،خیالت راحت…

در این مراسم که از میدان معلم کردکوی و با حضور امام جمعه، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان شهرستانی و اقشار مختلف مردم آغاز شد، پیکر پاک شهید اسماعیل زاهدپور در میان اندوه و حزن بر دستان مردم ولایتمدار و شهیدپرور کردکوی تشییع شد.

لازم به ذکر است، اسماعیل زاهدرپور فرزند رجب که بازنشسته تیپ یکم نینوا استان گلستان بود به مدت یک ماه به صورت داوطلب در سوریه به مبارزه با تکفیری های داعشی ملعون مشغول بود که در شهر حلب سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

خبر شناسایی پیکر پاک و مطهر شهید بزرگوار حاج اسماعیل زاهدپور در شب رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام دوم شیعیان جهان اسلام امام حسن مجتبی (ع) به اطلاع سپاه نینوا استان گلستان رسید که روزهای گذشته به استان گلستان منتقل شده و این را معطر به عطر شهید کرد.

گفتنی است، مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک و مطهر شهید مدافع حرم اسماعیل زاهدپور ساعت 9 صبح روز سه شنبه 24/9/94 از مقابل میدان معلم تا گلزار مطهر شهدا برگزار می شود.

/رادکانا

ارسال نظر

آخرین اخبار