نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس:

حجت الاسلام والمسلمین شیرازی(نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس) در مراسم تشییع پیکر مدافع حرم پاسدارشهید سیداحسان حاجییی حتملو بیان داشت:شهید حتملو مدال افتخار این استان است،مدال افتخار سپاه پاسداران است،این یک نمونه از جوانان ماست.

شهیدحاجی حتملو مدال افتخار استان گلستان است
حجت الاسلام والمسلمین شیرازی(نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس) در مراسم تشییع پیکر مدافع حرم پاسدارشهید سیداحسان حاجییی حتملو بیان داشت:شهید حتملو  مدال افتخار این استان است،مدال افتخار سپاه پاسداران است،این یک نمونه از جوانان ماست.
به گزارش گلستان 24، شیرازی در ادامه با توجه به ایام الله دهه فجر و نزدیک شدن به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: اماما،هرکجا اسلام نیاز به خون داشت،باهمه قدرت،باهمه توان وارد صحنه می شویم.هم در عراق از حریم اهل بیت حمایت می کنیم،هم در سوریه از حریم عمه سادات حضرت زینب(س)و سه ساله اباعبدالله حضرت رقیه(س)حمایت می کنیم.
وی اظهار داشت: اماما،یقین بدان تا در رگ جوانان این ملت و بسیجیان این ملت خون عاشورایی جاری استپا به پای انقلاب و اسلام ایستاده ایمو روز به روز بر عزت انقلاب تو جمهوری اسلامی می افزائیم.
وی در ادامه سخنانش بیان کرد: این ملت بنا ندارد در مسیرپیمودن تا به هدف رسیدن سست و ضعیف بشود.نسل امروز ما همان نسل جنگ هشت ساله دفاع مقدس با همان ایمان باهمان صلابت باهمانعشق،ایثارگری و روحیه شهادت طلبی پای انقلاب ایستاده است و یک نمونه از این حوانان را امروز تشییع می کند.
نمایندگی ولی فقیه سپاه قدس
نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس ابراز داشت: شهیدبزرگوار  سیداحسان حاجی حتملو آن روزی که در سال81 آمد و عضو سپاه شد به او گفتنند باید در واحد تخریب فعالیت کنی و او پاسخ داد:من آمده ام تا در جایی قرار بگیرم که نیاز به جان دادن می خواهد من آمده ام اینجا تا دینم را به اسلام و انقلاب ادا کنم.
شیرازی تصریح کرد: ما شهادت می دهیم این جوان عزیز ما وقتی اعلام کردن که در عراق نیاز به اسلام است حضور پیدا کرد،آن روزی هم که نیاز بود برای دفاع از اسلام به سوریه برود مشتاقانه و داوطلبانه وارد میدان شد تا از حریم اهل بیت دفاع کند.
وی گفت:ما امروز در تشییع جنازه این شهید اعلام می کنیم: دشمنان اسلام بدانند این شهید یک نمونه از جوانان ماست.همه جوانان ایرانی،جوانان عراقی،جوانان سوری و یمنی همه و همه امروز پای اسلام ایستاده اند.امروز انقلاب ما الگو شده است .امروز جوانان ما لحظه شماری می کنند در عراق و سوریه وارد بشوند تا از اسلام و انقلاب اسلامی دفاع کنند.
شیرازی بیان داشت: در مراسم تشییع پیکر شهید الله دادی در کرمان  یکی از فرزندان شهدا اعلام کرد از قول ما به سردار سلیمانی بگوئید اگر شهید تقوی رفت،اگر شهید الله دادی رفت،ما پشت سر او ایستاده ایم،قاسم سلیمانی تنها نیست.
وی اظهار کرد: ما از همینجا اعلام می کینیم آمریکا بداند،انگلیس بداند،داعشیان بدانند ماجوانان بسیجی و انقلاب بزودی انقام خون شهدایمان را از آنها خواهیم گرفت.
لازم به ذکر است: بمناسبت سومین روز شهادت شهید سیداحسان حاجی حتملو مراسم بزرگداشتی فردا (دوشنبه20بهمن)از ساعت9صبح الی 14 در آستان مبارک امامزاده عبدالله(ع)گرگان برگزارخواهد شد.سخنران این مراسم سردار عظیمی فر(رئیس انسداد مرز و امنیت پایدار مرزهای کشور) خواهد بود.

از کلیه امت حزب الله و همیشه در صحنه جهت شرکت در این مراسم دعوت بعمل می آید.

ارسال نظر

آخرین اخبار