با حضور قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور در گلستان:

اولین همایش استانی نماز با محوریت نماز و «سنجش دستاوردها» با حضور محمود مظفری قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور در گلستان برگزار شد.

اولین همایش استانی نماز در گلستان برگزار شد

به گزارش گلستان24،محمود مظفری در همایش استانی نماز صبح امروز ساعت 8 و 30 دقیقه در تالار فخرالدین اسعد گرگانی با محوریت نماز و سنجش دستاوردها برگزار شد، گفت: اقامه نماز اول وقت یک ضرورت است کسانی که توفیق مسئولیت پیدا کردند نباید در خواندن نماز اول وقت، کاهلی کنند.

اولین همایش استانی نماز در گلستان

وی با بیان اینکه همه مسئولان در هر جایگاه و سمتی که باشند باید در اقامه نماز تلاش کنند، افزود: حضور جوانان و نوجوانان در مساجد کمرنگ استو باید این قشر توسط هیئت‎امنای مساجد و روحانیون در برپایی نماز جماعت تلاش بیشتری صورت گیرد.

قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور با اشاره به اینکه استان گلستان در همه زمینه‎ها پیشگام است، ابراز داشت: استان گلستان در همه زمینه‎ها ذوق و سلیقه خوبی دارد که پرورش و تقویت استعدادها می‎تواند توفیقات خوبی برای این استان رقم بزند.

مظفری با اشاره به اینکه : کسی که در جایگاه مسئول قرار گرفته در معرض انواع آسیب‎ها قرار می‎گیرد، ادامه داد: طرز رفتار مسئولان و ارتباط آنها با مردم روی لبه تیغ قرار می‎گیرد لذا اگر در اقامه نماز مواظبت شود و نماز در اولویت اول قرار بگیرد خداوند، انسان را از آسیب‎های گوناگون حفظ می کند.

وی با اشاره به اینکه تقویت نماز در جامعه دانشگاهی باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد، افزود: هرچه علم انسان افزایش پیدا می‎کند باید تقرب به خدا نیز ارتقاء یابد گرچه کارهایی در این زمینه انجام شده اما کافی نیست.

/پاسرو

ارسال نظر

آخرین اخبار