با حضور ملی‎پوشان

سرپرست هیئت ورزشی کارگران گلستان از برگزاری فینال مسابقات والیبال ساحلی کارگران با حضور ملی‎پوشان خبر داد.

فینال مسابقات والیبال ساحلی کارگران در گلستان برگزار می‎شود

به گزارش گلستان 24، محمدعلی تجری امروز اظهار کرد: فینال مسابقات والیبال ساحلی کارگران گلستان ساعت 17 امروز در مجموعه ورزشی شهدای گلستان در روستای کریم‎آباد برگزار می‎شود.

وی تصریح کرد: مسابقات والیبال ساحلی کارگران استان گلستان از نهم اردیبهشت ماه جاری با حضور 24 تیم از ورزشکاران استان گلستان در مجموعه ورزشی محمدآباد آغاز شد و در روز نخست 16 تیم به مرحله بعد صعود کردند، روز گذشته نیز با برگزاری مسابقات والیبال ساحلی هشت تیم به مرحله بالاتر راه یافتند.

سرپرست هیئت ورزشی کارگران گلستان افزود: هشت تیم برتر والیبال ساحلی از ساعت 9 صبح امروز به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت چهار تیم بعد از ظهر امروز به صورت ضربدری بازی می‎کنند.

تجری با بیان اینکه ساعت 16 الی 17 بعد از ظهر امروز مرحله رده‎بندی است، ابراز داشت: ساعت 17 الی 18 امروز فینال این دوره از مسابقات با حضور مسئولان برگزار می‎شود.

وی با اشاره به اینکه تمام ملی‎پوشان والیبال ساحلی از استان گلستان هستند، گفت: آقایان پرویز فرخی، آقامحمد سلاخ و بهمن قلی‎پور از ملی‎پوشان تیم والیبال ساحلی هستند که در مسابقات حضور دارند، بهمن سالمی و رحمان رئوفی به دلیل اینکه در مسابقات ملی حضور نداشتند در این مسابقات شرکت نکردند.

سرپرست هیئت ورزشی کارگران گلستان در خصوص میزان اعتبارات و امکانات ورزشی بیان داشت: از لحاظ تامین اعتبارات با مشکل مواجه هستیم لذا توقع این است که واحدهای کارگری، کارخانجات و بخش خصوصی کمک کنند تا مسابقات به صورت گسترده و در رشته‎های مختلف برگزار شود.

تجری اظهار کرد: کسانی که در این مسابقات مقام اول را کسب کنند به دوره بعدی مسابقات والیبال ساحلی کارگری که به احتمال زیاد در تیرماه جاری به صورت ملی برگزار می‎شود اعزام خواهند شد.

وی گفت: تیم والیبال ساحلی کارگران استان گلستان در اسفندماه سال گذشته موفق به کسب مقام نخست شده است.

به گفته تجری؛ موسسه خودباوران کوثر و هیئت والیبال استان گلستان به عنوان اسپانسر مسابقات والیبال ساحلی کار و تلاش همکاری کردند.

سرپرست هیئت ورزشی کارگران گلستان بیان داشت: نقش ورزش در افزایش روحیه شادی و نشاط جامعه کار و تلاش بسیار موثر است و هر چه کارگران ورزشکار بانشاط باشند میزان بهره‎وری افزایش پیدا می‎کند

ارسال نظر

آخرین اخبار