مانند برخی از شهرهای دیگر استان در هفته ها و ماه های گذشته مناسبات شورای شهر و شهردار سیمین شهر هم با کش و قوس هایی مواجه بوده است .

شهردار سیمین شهر در دقیقه نود ابقاء شد

به گزارش گلستان24،در این زمینه در آخرین مورد اعضای شورای شهر سیمین شهر در هفته اول اسفند ماه طرح سوال از بهرام محمد دوجی شهردار کنونی این شهر را با چهار امضا مطرح کردند.این سوال در جلسه روز 17 اسفندماه با حضور شهردار سیمین شهر مورد بررسی قرار گرفت .محور اساسی این سوالات عدم اجرای مصوبات شورای شهر بوسیله شهردار بوده است .
در نهایت در جلسه مذکور چهار عضو شورا باامضای صورت جلسه نشست مذکور اعلام کردند که از پاسخ های شهردار قانع نشدند.این توافق می توانست به عزل شهردار سیمین شهر در جلسه امروز بیانجامد.اما در فاصله پنج روز گذشته با رایزنی برخی از علمای منطقه منصور کر رئیس شورای شیمین شهر از رای اولیه خود عدول کرده و در جلسه امروز 22 اسفند ماه به ابقای شهردار رای داد.بر این اساس شهردار سیمین شهر با سه رای مخالف و دورای موافق ماندگار شد .
بر اساس شنیده های ما بعد از این نشست سه تن از اعضای شورای سیمین شهر بنام های یونس ایری ،دریاقلی یلقی و یحیی کم در اعتراض به وقایع رخ داده وعدم صداقت سایر اعضا، استعفای رسمی خود از عضویت در شورای شهر سیمین شهر را ارائه دادند .
با این اتفاقات باید منتظر ماند و دید در آستانه سال نو و در روزهایی که شهرداری ها برای استقبال از مسافران نوروزی روزهای پرکاری را سپری می کنند، سیمین شهر به کدام سمت حرکت خواهد کرد .

منبع:ترکمن سسی

ارسال نظر

آخرین اخبار