نجیب اله تاری که از اهالی محله ولاغوز شهرستان کردکوی می باشد جایگزین دکتر احمدی در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان گردیده است.

نجیب اله تاری سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان شد+عکس

به گزارش گلستان24،با خبر شدیم یک تغییر درون سازمانی در شورای هماهنگی به وقوع پیوسته و آن اینکه نجیب اله تاری یکی از اهالی محله ولاغوز شهرستان کردکوی جایگزین دکتر احمدی در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان گردیده است.

نهاد مردمی و انقلابی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بعنوان یک نهاد تأثیر گذار در پاسداری و حفظ و نیز اشاعه ارزش ها و مؤلفه های نظام مقدس جمهوری اسلامی با اعلان مواضع نظام در شرایط خاص در واقع تاکنون در نقش روابط عمومی نظام کارکرده است و همواره مورد تأییدات حضرت امام خمینی (ره) در زمان حیات شان و مقام معظم رهبری «مدظله العالی» بوده است.

در سنوات اخیر این شورا در استان گلستان در جریانات فرهنگی بویژه در حوزه پاسداشت مناسبت رسمی و عمومی کشور بخوبی وظایف خود را ایفاء کرده و روز به روز شاهد تأثیر گذاری هر چه بیشتر این نهاد در عرصه های فرهنگی ، اجتماعی و مذهبی هستیم.

ashampoo_snap_2016-06

و این ناشی از مدیریت یک روحانی وارسته و عالم با سابقه مدیریتی در استان های مختلف کشور یعنی حجه الاسلام والمسلمین احمدی بود که تلاش و کوشش همکاران این شورا بویژه آقای تاری بوده است ، کسی که در مدیریت های مختلف این شورا همواره جانشین بوده است.

اما اکنون یک تغییر درون سازمانی در این نهاد به وقوع پیوسته است و آن این است که ” دکتر احمدی ” بر اثر اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان بعنوان « مشاور عالی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در استان  گلستان » منصوب شده و در پی آن ” نجیب اله تاری ” از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس ، دارای تحصیلات تکمیلی ( کارشناسی ارشد علوم سیاسی) و سابقه طولانی در عرصه امور فرهنگی بعنوان ” سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان ” منصوب شده است.

و بی شک با این تغییر که هر دو همچنان در این نهاد مقدس حضور خواهند داشت و شاهد ارتقای فعالیت های برنامه ای این شورا کما فی السابق خواهیم بود و انتظار ما از این دو شخصیت که همواره دو چهره رسانه ای بوده اند این است که در ادامه نیز ارتباط دوسویه ای را از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که در واقع بعنوان تریبون نظام است ، با اصحاب رسانه بیش از پیش شاهد باشیم.

منبع:رادکانا

ارسال نظر

آخرین اخبار