رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان با اشاره به جذب سرمایه‌گذار در استان گفت: ۶۴ پروژه بزرگ ملی و استانی در استان گلستان آماده واگذاری به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است.

۶۴ پروژه بزرگ و اساسی در استان گلستان آماده واگذاری به سرمایه‌گذاران است

به گزارش گلستان24 ، حسین پیش‌قدم ظهر امروز در جلسه شورای برنامه ریزی استان گلستان با اشاره به تدوین سند مزیت های پیشرو در 2 دستگاه اجرائی استان اظهار داشت: در این سند که در داخل استان طراحی و تدوین شده مسئله پائین بودن سرانه درآمد استان در بخش‌های مختلف و راهکارهای افزایش این درآمد استان دیده شده است.

وی افزود: 2 فرم در این زمینه تدوین شده که با کمک کارشناسان دستگاه‌های اجرائی استان تکمیل و بررسی و مصوب می‌شود.

سرمایه گذاری

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گلستان تصریح کرد: 5 استان دیگر کشور به دنبال تدوین این سند هستند و اکنون در 2 دستگاه اجرائی استان طراحی شده و باید دستگاه‌های اجرائی در این زمینه با این 2 دستگاه شیلات و میراث فرهنگی و گردشگری استان همکاری لازم را داشته باشند.

پیش‌قدم با اشاره به موضوع جذب سرمایه گذار در استان گفت: 64 پروژه بزرگ ملی و استانی در استان گلستان آماده واگذاری به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است.

وی افزود: از این تعداد 40 پروژه استانی و 24 پروژه ملی آماده واگذاری است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان اظهار کرد:  کارگروه ساماندهی در استان لغو شده و کارگروه واگذاری با مسئولیت مدیران دستگاه های اجرائی در حال فعالیت است که مدیران باید در این زمینه گزارش دهند.

پیش‌قدم افزود: اداره‌های کل شیلات و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان باید این اسناد را به سازمان‌های ملی خود ارائه کنند و دیگر دستگاه‌ها نیز با این ادارات همکاری داشته باشند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گلستان گفت: دراین باره کمیته تلفیق تشکیل می‌شود و اجرای این طرح‌ها در کارگروه اقتصادی استان پیگیری می‌شود.

منبع : تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار