فرمانده سپاه گنبدکاووس:

فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس گفت: بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه از طریق حوزه ها، بسیج اقشار، پایگاه‌ها و غیره به ستاد ناحیه برای هفته بسیج ارسال شده است.

۲۰۰ ویژه برنامه هفته بسیج در شهرستان گنبدکاووس اجرا می‌شود

به گزارش گلستان24، علی لشکربلوکی با اشاره به اجرای 200 برنامه در هفته بسیح در این شهرستان اظهار داشت: از این 200 برنامه، 84 برنامه شاخص تعیین شده که مهم‌ترین آن برگزاری 12 یادواره شهدا در سطح دهستان‌ها و پایگاه‌ها، نشست روشنگری، ویژه برنامه آبروی محله، نمایشگاه عکس و پوستر، کرسی تلاوت قرآن و غیره است.

هفته بسیج

وی اظهار داشت: باتوجه به نخستین رخداد فرهنگی استان، اجلاسیه 4هزار شهید استان گلستان که در 25آذر ماه برگزار می‌شود، رویکرد برنامه های هفته بسیج نیز در راستای این اجلاسیه است و یکی از برنامه‌های مهم و شاخص این هفته در راستای اجلاسیه، مراسم متمرکز اربعین حسینی در روز 30 آبان‌ماه در مصلی امام جعفر صادق(ع) است و همچنین غبارروبی گلزار شهدای گمنام با حضور مسئولان و نیروهای مسلح در 4 آذرماه از دیگر برنامه‌های شاخص این هفته است.

لشکربلوکی تصریح  کرد: یکی دیگر از برنامه‌های مهم و شاخص و اجتماعی در هفته بسیج، تجمع بزرگ بسیجیان با نام مدافعان حرم در روز 5 آذر در مصلی امام جعفر صادق(ع) است که در تلاشیم یکی از مقامات کشوری را برای سخنرانی دعوت کنیم.

وی اظهار کرد: شعار امسال هفته بسیج "بسیج انقلابی و بسیج خدمتگزار" است و در حال برنامه‌ریزی برای یک همایش مهم در هفته بسیج هستیم که در صورت قطعی شدن در روزهای آینده، اطلاع‌رسانی می‌شود.

فرمانده سپاه گنبدکاووس، همچنین برنامه های مهم بسیج دانش‌آموزی را در هفته بسیج، برگزاری یادواره شهدای شهرستانی فرهنگیان و دانش‌آموزان در مصلی امام جعفر صادق(ع) اعلام کرد و گفت: صبحگاه مشترک دانش آموزی در طول هفته، یادواره شهدا درون مدرسه‌ای، گفتمان ایثار و شهادت، برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی و غیره است.

لشکربلوکی اظهار داشت: شهرستان گنبدکاوس بزرگترین شهر استان است و در راستای اجلاسیه 4هزار شهید استان، برنامه های شاخصی را برگزار می‌کند که مهم‌ترین آن، تجمع 15 هزار نفری رزمندگان استان است که در قالب کاروان و به مانند اعزام رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس به جبهه‌ها است و تداعی آن روزها برای مردم خوب است.

وی تصریح کرد: سخنران این همایش بزرگ، سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران است و مداحی آن نیز با سردار آهنگران خواهد بود.
منبع : تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار