نماینده ولی فقیه در سپاه مراوه تپه گفت: اگر به همه دستورات دینی عمل شود همه مشکلات جامعه به مرور برطرف شده و جامعه‌ای شاد خواهیم داشت.

عمل به همه دستورات دینی، موجب برطرف همه مشکلات جامعه می شود

به گزارش گلستان24،  حجت الاسلام اسکندریان ،نماینده ولی فقیه در سپاه مراوه تپه در مراسم اربعین حسینی در مراوه تپه گفت: مقام معظم رهبری اهمیت اربعین حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) را در احیاگری فلسفه ی شهادت و استمرار نهضت ظلم ستیزانه ی امام حسین (علیه السلام) می دانند و درس بزرگ آن را زنده نگه داشتن یاد و خاطره ی شهادت در مقابل تبلیغات دشمن معرفی می نمایند .

عمل به همه دستورات دینی، موجب برطرف همه مشکلات جامعه می شود

نماینده ولی فقیه در بسیج شهرستان مراوه تپه  ابراز نمود : شعائر عاشورایی را باید حفظ کنیم زیرا بقای دین ما در گرو این است، البته رعایت سایر دستورات دینی هم  ضروری است ، اگر به همه دستورات دینی عمل شود همه مشکلات جامعه به مرور برطرف شده و جامعه‌ای شاد خواهیم داشت.

eskandarian2

حجت الاسلام اسکندریان درپایان تصریح نمود : نباید اجازه دهیم فرهنگ دینی و اصیل جامعه تغییر کند، فرهنگ اصیل جامعه ما مبتنی بر ارزشهای دینی و اسلامی قرار دارد و رعایت موازین و اصول حاکم بر آن از گذشته تاکنون ضامن پیشرفت و حفظ سلامت معنوی جامعه بوده است؛ هر یک از دستورات دینی و حتی هر یک از واژگان مذهبی ما حاوی فرهنگی است که باید حفظ شود، به عنوان نمونه شهادت دارای پیامی است که باید در جامعه ترویج شود.

eskandarian3

حجت الاسلام حسینعلی امیرشاهی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی مراوه تپه هم در همین خصوص گفت:اساسا اهمیت‌ اربعین‌ در آن‌ است‌ که‌ در این‌ روز، با تدبیر الهی‌ خاندان‌ پیامبر (ص)، نهضت‌ حسینی‌ برای‌ همیشه‌ جاودانه‌ شد . اعتبار اربعین امام حسین (ع) از قدیم ‏الایام میان شیعیان و در تقویم تاریخی وفاداران به امام حسین (ع) شناخته شده است. در این روز زیارت امام حسین (ع) مستحب است و این زیارت، همان خواندن زیارت اربعین است.

منبع : اترک

ارسال نظر

آخرین اخبار