مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان خون شهیدان را عامل ترس و وحشت آمریکا دانست و گفت: ایران کشور زنده دنیاست که دنیا در مقابل آن تعظیم کرده است.

امروز آمریکا بخاطر خون شهدا از ایران می ترسد

به گزارش گلستان24، حجت الاسلام نوراله ولی نژاد پیش از ظهر امروز چهارشنبه در نخستین یادواره شهدای کارگری شهرستان کردکوی با بیان اینکه انقلاب بعد از عاشورا آغاز شد، گفت: عاشورا نهضتی است که چراغ آن هیچوقت خاموش نخواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان

نجات بخشی امروز از ثمره خون شهداست

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با اشاره به اینکه نجات بخشی امروز از ثمره خون شهداست، اظهار داشت: شهدا خورشیدی درخشان اند که الگویی برای انقلابیون، مستضعفین و محرومین هستند.

وی با بیان اینکه اگر صدام و آمریکا در جنگ هشت ساله می فهمیدند شهدای یک جنگ یه نماد، پرچم و خورشید درخشان تبدیل می شوند هیچگاه با ایران وارد جنگ نمی شدند، افزود: صدام و آمریکای جنایتکار وفاداری مردم ایران با امامشان را ندیده بودند و از قدرت بسیج خبر نداشتند.

ولی نژاد تصریح کرد: مردم در جنگ هشت ساله دست در دست نیروهای نظامی دادند و پا به میدان نبرد گذاشتند و هشت سال در مقابل دشمن دفاع کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان اذعان کرد: قدرتی که بسیج در کشور ایجاد کرد و امروز با صلابت پیش می رود نتیجه عملکرد امام خمینی (ره) است.

از محروم ترین روستاهای ایران اسلامی شهید دادیم

وی تصریح کرد: از محروم ترین روستاهای ایران اسلامی شهید دادیم و این نشان از جامعه ای زنده است که همچون خورشیدی درخشان می درخشند.

این عالم فرهیخته با بیان اینکه امام خمینی (ره) رودی خروشان بنام بسیج را براه انداخت که هیچوقت خشک نمی شود، خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) کشوری که مرده بود را حیات بخشید و زنده کرد.

وی با اشاره به اینکه امام احیاء کننده ملت و تاریخ بود، افزود: کشوری که یک مستشار آمریکایی بر شاه آن حکومت کند فاتحه آن کشور را باید خواند.

حجت الاسلام ولی نژاد خون شهیدان را عامل ترس و وحشت آمریکا دانست و گفت: ایران کشور زنده دنیاست که دنیا در مقابل آن تعظیم کرده است.

امروز سوریه و عراق قدر بسیج را فهمیدند

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه امروز سوریه و عراق قدر بسیج را فهمیدند، تأکید کرد: ثمره بسیج یک ثمره پرپیام و ماندگار است که مردم دنیا را بیدار کرده است.

وی تصریح کرد: امروز همه ما مدیون خون شهدا هستیم و باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

پشتیبانی از ولی فقیه از مهم ترین پیامهای شهداست

ولی نژاد پشتیبانی از ولی فقیه را از مهم ترین پیامهای شهدا دانست و متذکر شد: این پیام را باید آویزه گوش خود قرار دهیم و در هر صنفی که هستیم پشتیبان ولایت فقیه باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان همچنین ولایتمداری را شرط نجات انقلاب و مبارزه با استکبار عنوان کرد.

 

منبع : رادکانا

ارسال نظر

آخرین اخبار