سرپرست هیات موتورسواری و اتومبیلرانی بندرگز:

سرپرست هیات موتورسواری و اتومبیلرانی شهرستان بندرگز در غرب گلستان، از آغاز ثبت نام علاقه مندان به رشته های موتورسواری و اتومبیلرانی در این نقطه از استان خبر داد.

ثبت نام رشته موتورسواری و اتوموبیل رانی در بندرگز

به گزارش گلستان24، " محمد ابراهیم شربتی " در نشست خبری با خبرنگاران استان گفت: هیات موتورسواری و اتومبیلرانی با هدف فعالیت بیشتر در بخش همگانی  در این شهرستان، از علاقه مندان به این دو رشته ثبت نام به عمل می آورد.

ثبت نام رشته موتورسواری و اتوموبیل رانی در بندرگز

وی با دعوت از آقایان و بانوان جهت ثبت نام و عضویت هیات موتورسواری و اتومبیلرانی شهرستان بندرگز، عنوان کرد: علاقه مندان با ثبت نام در هیات می توانند از دوره های آموزشی و برنامه ها و مسابقات آن بهره مند شوند.

سرپرست هیات موتورسواری و اتومبیلرانی بندرگز از جمله شرایط ثبت نام در این هیات را داشتن گواهی نامه رانندگی دانست و گفت : علاقه مندان با عضویت در هیات ، از آموزش های اولیه و قوانین رانندگی زیر نظر مربیان مجرب بهره مند خواهند شد.

"شربتی"، اضافه کرد: 2 قطعه عکس، کپی شناسنامه، کپی گواهینامه، کپی کارت ملی، کپی کارت پایان خدمت یا گواهی اشتغال و بیمه ورزشی از مدارک لازم جهت ثبت نام در هیات موتور سواری و اتومبیلرانی است.

سرپرست هیات موتورسواری و اتومبیلرانی بندرگز عنوان کرد: متقاضیان فعالیت در رشته های این هیات در بخش آقایان و بانوان می توانند در ساعات اداری روزهای شنبه تا چهارشنبه با مراجعه به اداره ورزش و جوانان بندرگز ، اقدام به ثبت نام کنند.

شربتی ادامه داد: علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 5638 – 3436 اداره ورزش و جوانان بندرگز تماس حاصل نمایند.

منبع : کناره

ارسال نظر

آخرین اخبار