مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان:

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: نقد سازنده با هدف تعالی و توسعه استان می‎تواند به شکوفایی استعداد‎های جامعه کارگری ختم شود.

کارگران باید بتوانند مشکلات خود را بیان کنند

 

به گزارش گلستان 24، امرالله عباسی عصر امروز در دیدار با جامعه کارگری استان گلستان اظهار کرد: اگر زبان مشترکی بین تشکل‎های کارگری و دولتی‎ها ایجاد نشود تشکلات فعالیت‎های تشکلات کارگری در جامعه کم رنگ می‎شود.

وی تصریح کرد: ظرفیت اجتماعی خوبی در جامعه کارگری گلستان وجود دارد و باید دیدگاه مسئولان به سمت حل مشکلات جامع کارگری پیش برود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان خاطر‎نشان کرد: دولت تلاش می‎کند با برون‌سپاری بخشی از وظایف خود، انگیزه و پویایی را در جامعه ما ایجاد کند و خواسته قلبی مسئولان در اداره‌کل تعاون این است که گرامی‌داشت برنامه‎های هفته کار و کارگر با تلاش خود کارگران و جامعه کارگری استان برگزار شود.

عباسی ابراز داشت: کارگران باید بتوانند مشکلات خود را در برابر مسئولان بیان کنند و حتی اقدامات آنها را به نقد بکشانند اما باید نقد به گونه‎ای سازنده انجام شود.

 وی افزود: نقد سازنده با هدف تعالی و توسعه استان می‎تواند به شکوفایی استعداد‎های جامعه کارگری در استان ختم شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان با بیان اینکه بخش عظیمی در جامعه جز جامعه کارگر به حساب می‎آید، گفت: کارگران در مسائل فرهنگی اقتصادی، سیاسی و اجتماعی کارگران نقش اساسی بر عهده دارند.

عباسی با بیان اینکه کانون بازنشستگان کارگری استان گلستان در اجرای برنامه‎ها نقش پررنگی را بر عهده داشتند، افزود: بیش از 200 هزار نفر کارگر در استان گلستان تحت پوشش بیمه اجتماعی قرار دارند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه استان گلستان سطح اقتصادی خوبی برخوردار نیست و کشاورزی نیز بازده خوبی ندارد سطح دستمزد‎های کشاورزی در استان گلستان کم است.

ارسال نظر

آخرین اخبار